Hyggelig å høre at det faller i smak ! Dritskøy å kjøre gammel vogn på ACR, skiller seg litt ut i forhold til mye av det andreSelv om det ikke er spillernytt med gammel sleeper... Takstativ er faktisk vurdert, vi får se om det blir..
Hyggelig å hilse på, Mats ! Kunne jo ikke stille innom dere uten å hilse på!
Har skrudd fryktelig mye scooter i det siste, ble endel mere jobb med den enn jeg så for meg.. Men det blir gjort etter boka i aller høyeste grad !(Som alltid) Kjøpte fabrikkmanualen kort tid etter jeg besøkte Cylmo, den ga meg svar på alt jeg trengte å vite om min "gamle" ski doo..Dvs den er jo spillerny i forhold til Storfalevogna.. Må ha det litt morro på vintern når man ikke har mulighet til å kjøre på norges beste biltreff !! Skulle nesten ha startet egen prosjekttråd på den, men er jo ikke Volvo
Ble endel sikling på den fora blokka til Teigen som lå klar til levering! Sinnsykt god service fra Lars på Cylmo med scootern, og bare hyggelige folk som virkelig stiller opp med god service og gode priser! Stakk innom Cylmo når jeg fikk mulighet pga en jobbtur, og det var en opplevelse jeg tar med meg! Sinnsykt bra verksted med mye kompetanse så jeg skjønner godt at de har fornøyde kunder ! Shameless reklame!
Nesten så jeg angrer litt på at det blir karosseribytte etterhvert ?!![]()