Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  354
Side 6 av 73 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 16 56 ... SisteSiste
Viser resultater 126 til 150 av 1802

Tråd: VolvoR-Sport's 265 Prosjekt - S54B32 - ITS ALIVE!

  1. #126
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Know what your talking about:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  2. #127
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    hehehe

  3. #128
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    må ta litt etterhvert.
    få igang motorn så har du nå å se fram til, artiar når er kjørbart.
    jeg har planer om å kjøre litt i sommer, sorter ut litt barnefeil så heller ta litt mer neste vinter igjen
    syns 2år uten bil er lenge nok...:/
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  4. #129
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    kanskje æ ska prøv på det ja..
    du har rett i det, to år e leng som du si..
    har jo understell å drivverk klart forsåvidt, men har jo ikke dele fra RSI å det tar jo tid....

  5. #130
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    delene fra RSI tar tid ja det skal jeg love deg!
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  6. #131
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    kjipt da, når prisene deres er bra..

  7. #132
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    har fått litt arbeids lyst igjen, fått pressa av lagrene på diffen og div samt bestillt nye lager fra ABRA
    disse lagra som sto på diffen min:
    Ytterskål: TIMKEN LM 501314
    Innerlager: TIMKEN LM 501349

  8. #133
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    under montering av lockern klarte jeg å skyte bort siste fjæra!! :/ noen som vet om de er å få kjøpt nye?

    skulle også montere bærebruer bak etter ombygging, men viste seg at dette ikke passet da støtdemperen ikke får rett vinkel.. så bærebruene er under ombygging igjen, så skal de prøvemonteres, sandblåses og pulverlakkeres på nytt!

  9. #134
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ai ai, hadde det ikke vært bedre å lage hull til det med en gang a?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  10. #135
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    laget jo hull til demperen ^^ men ble for trangt nede, så gidder ikke å bokse denne gangen, prøver heller med nok sveis å 3 evt 5mm braketter for å holde den..

  11. #136
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Jepp, stussa litt på hvorfor du boksa den sist gang å;P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  12. #137
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    forsterkning ;p
    men ble veldig tungt spør du meg.. driter i det denne gangen hvertfall!
    har klipt ut en mal på hvordan festene blir nå, så skal kappe ut noe i morgen

  13. #138
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ja veldig viktig med arbeidsfordeling;P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  14. #139
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    da har jeg fått svar fra Jonas hos bakaxel.se og han sender meg en ny fjær
    så da ordnet ting seg til slutt, hehe

  15. #140
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ai ai de bra.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  16. #141
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    jepp

  17. #142
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    har puslet litt igjen nå, montert lockern sammen og kontroll målt og jeg sier meg fornøyd med måla

    her ser dere at huset er slipt ut grunnen til det er at man får ikke inn delene uten å slipe bort litt.


    siste kontroll mål målene var fra 3,57mm-4,17mm og jeg fikk beskjed om å legge med nærmest mulig 3,57mm for at det skal gå skikkelig i inngrep. er man nær 4,17 og over er det en sjangse for at drevene raper over. målet jeg fikk var 3,60mm å det var trangt å få inn

    braketter til demper innfestning bak. får borre hull og tilpasse de en dag

  18. #143
    Registrerte brukere Janus sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Åfjord, Sør-Trøndelag
    Innlegg
    722
    Antall takk

    Standard

    Digg! Dette kommer til å gå godt

    "Det er ikke snakk om liter per mil, men kjøreglede per mil!"

  19. #144
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    takk
    håper da det

  20. #145
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Får håpe det ikke bare knaser til første gangen du skal legge den ut da
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  21. #146
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Ser bra ut åssen gikk du fram da du monterte den? ut med all innmat i diffen? lurer litt på dette da jeg kunne tenke å prøve denne selv.

  22. #147
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TurboHansen Vis post
    Ser bra ut åssen gikk du fram da du monterte den? ut med all innmat i diffen? lurer litt på dette da jeg kunne tenke å prøve denne selv.
    Den passer ikke til multilink pga splines til utgående stikkaksler er forskjellig.

  23. #148
    Registrerte brukere TurboHansen sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Innlegg
    966
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Den passer ikke til multilink pga splines til utgående stikkaksler er forskjellig.
    Da lærte jeg noe nytt i dag og

  24. #149
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    Lars: haha, håper på at det holder

  25. #150
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Er vell heller jeg som blir stående igjen med knust failtrack vist vi skal kjøre mot hverandre
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

Side 6 av 73 FørstFørst ... 4 5 6 7 8 16 56 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •