Takk i like måte! Er jo uber grom den tralla difår knipse ett bilde av bila når de står på sia hverandre å gliser!
Takk for det, ikke værst å høre det fra en som har så mye strøøøkent og gromt på gang
Syns det er greit med AN-koblinger, racinghaha
Men ja har hatt 3-4 koblinger som har lekket litt, disse er byttet til svindyre kvalitets koblinger.
Alt er tett og fint nå, koblinger fra summit over alt, pluss litt autobahn88 og de fra pedersens racing.
Brannslukker må jeg også få inn ja, hehe.
Takk takk! Blir full pupp når jeg kommer hjem fra jobb om 3,5 uke!
----------------------------------------------------------------------------------------
Er på jobb på andre siden av jordkloden jeg da, men sitter jo på nettet å handler shit til bilen..
Bestilt røde BBS senter kopper til replica felgene, og enda flere klistermerker.
JA, vet det er mange som ikke liker klister. Men blir mye klister på denne bilen, ender opp som driftebil denna til slutt
Har myyyye klister til den som skal på etterhvert.
Også har jeg laget en liste over hva som skal skje når jeg er tilbake i garasjen:
Tilpasse og montere BMW kasse og clutch
Bærearm distansehylser
Lage nye styrestag
Forstillings kontroll (justere riktig camber,caster,sporvidde lik begge sider og få rattet 100% rett)
R888 dekk foran på BBS felgene
Tilpasse og lakkere JDM breddere (volvo 019 svart)
Custom spacere fra Manton
Koble opp launch control på rattet
14" SPAL kjølevifte + rustfri plate over IC
Glassfiber koffertlokk med nedfelte racelåser, lakkere det og montere på GR.A vingen
Tynn alu plate rundt eksosutløp
Klistermerker
Mappe på nytt, prøve å jage 350hk på hjul
Legge dekk på alt av sladdefelger
Forlenge håndbrekk spak
Lage girspak til BMW kassa (har ei sparco girkule på hylla)
Lage alu gulvplater fører/passasjer
Mørk folie på lykter
Har bestilt:
4puck sinter til BMW kassa
50mm JDM breddere x4
Koffertlokk og racelåser
SPAL kjølevifte
Lamin-X til alle lyktene foran
Sparco girkule
Sparco kjøredress,sko og hansker
Sparco semsket ratt, 63mm med knapper på
Så blir det 2x 50mm spacere fra manton som skal stå på bak hele tiden + ca 35mm (skal måle nøyaktig når jeg kommer hjem) til BBS hjula.