Kan ikke si annet enn at det ser strøkent ut som vanlig![]()
Kan ikke si annet enn at det ser strøkent ut som vanlig![]()
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Artig å høre :-)
Blir noen runder i påska tenker jeg, men ikveld blir det fest! Skål til alle på forumet ;-)
Stå på !! Viktig å koble av å kose seg litt også innimellom, lade opp til nye tak =)
Skål og god påske !
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Prøver å få til 2-3timer hver dag, og en kveld på fredager :-)
Jepp, er veldig viktig faktisk så man ikke går lei
Skål og god påske til deg også![]()
Utrolig kult prosjekt! Denne skal følges!![]()
artig at du liker det
grunnet fest og div andre ting i påsken ble det ikke gjort noe, men har tatt en liten tur idag..
sømsveist litt mer, sveiset indre del av hjulhus, sveist ene watt link feste på ene sida. slipt div hull for sveising osv. skal knekke plater til fuel cell rommet imorgen tenkte jeg
![]()
Flott arbeid som vanlig. Ser innom tråden med stor interesse hver gang det er en oppdatering![]()
Mine prosjekt - Linker under:
90 mod Volvo 240 Turbo - Prosjekt tråd
88 mod Volvo 240 Turbo - Rullende prosjekt tråd
92 mod Volvo 245 - Rullende prosjekt tråd
Ønsker å kjøpe ett B204GT/FT innsug, send en pm om du vil selge.
Syntes du er flink jeg![]()
Artig tråd dette, innom å sniktitter hver gang det skjer noe ! Viktig å følge med på rørene "mine"![]()
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Takk takk
Hehe, vil tro det! har planlagt lang helg i garasjen, så håper jeg får det til..
litt av det som er gjort foreløbig i helga.. sveisa litt hull, forsterka venstre panhard (watt link) feste og begynt på plater, påbegynt litt gulvsveising men det må kappes ut mer :P platene til fuel cell rommet er kappa og knekt men må ha mer karosseri deler først. nedre frontplate er påbegynt fjerning av tectyl og må sandblåses når den er ren
![]()
Sist endret av VolvoR-Sport; 06/04/13 kl 18:07
Har rengjort, pussa å lakkert watt link feste med ruststopp grunning, kappa ut siste forsterkning og punkta fast den og sveisa fast begge høyre watt link festene nå, kommer bilder senere da kameraet var tomt for strøm..
Dæven dette blir så kult! Når har du som mål å bli ferdig? Sesongen nærmer seg med storm skritt....selv om det snør i trøndelag for øyeblikket![]()
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
gjenstår sveising av forsterkninga, rette høyre watt link innfestning og bokse den litt så er vell dette ferdig
skal prøve å få gjort litt fremover og, som vanlig
Kermitt: blir ferdig når penger og tida strekker til hehehåpløst å sette frist på sånt føler jeg, satser på at understell og lakk er ferdig til sommern.. skal selge sykkeln å handle div for og
![]()
Sist endret av VolvoR-Sport; 07/04/13 kl 20:59
Ikke mye orginalt igen her nu![]()
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Endel som blir forandra/bytta ut/forsterka ja
Håper det blir bil til slutt :-)
Volvo 945 Turbo - http://forum.vccn.no/showthread.php?...olvo-945-Turbo
Volvo 745 - Missile Drift Car
Med tid og penger så![]()
sveist siste del av hjulhuset i kveld, samt sveisa sammen forsterkninga mi på wattlink festet + slipt sveis..
![]()
skal skru litt sykkel imorgen, så litt volvo etterpå tenker jeg, samt litt på lørdag![]()
Følger med på denne tråden her ja, like spent hver gang jeg ser du har oppdatert!ser bra ut, stå på!
![]()
Prøver å holde et jevnt tempo, håper på framgang imorra!
Veldig mye gromt arbe herskal følges..
Tips til forsterkning av watt-link for de som lager det er først og fremst å sømsveise /helsveise u bjelken mot gulvet, som Volvo R-sport her har gjort. veldig bra. Men noe enklere og tidsbesparende enn å bokse inn, er å lage tverrforsterkning (enkelt rør) mellom de 2 lagringspunktene for wattlink stagene og en sideforstekning på den delen av innfestinga som henger lengst ned, da den faktisk kan vri seg litt når påkjenninga blir stor.
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
artig å hør slikt fra deg, rått arbeid du utfører
skal forsterke siste feste endel også, men ser ikke for meg at jeg behøver rør mellom festene :P
Nei du behøver ikke rør så mye som du har forsterket det![]()
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
Greit det da :-)
Reiser på kurs idag, så blir ikke noe fremgang denne uka..
Må se om jeg får gjort klar sykkeln i helga å evt lagt den ut for salg :-)