At motoren ikke har det helt bra er riktig, og det synes jo.
Men vet du når jeg bygde denne motoren? Det var ikke når jeg satte på banditsnurra og sprut i fjor.
Denne motoren har gått 2 sesonger og burde fortsatt ha vært i orden for så vidt.
Nå har det seg sånn at jeg ikke kjører som vanlige folk (og jeg er ikke alene har jeg sett).
Den fine lille oljelampa har lyst innimellom her og der desverre, motoren har gått oljetom 1 gang. Så ja. Det kan være en årsak til at noen lagre ikke har det helt best.
Den ripa du sikter er vel den i syl. 2? Den er det vel heller ingen som vet hvor kom ifra ettersom den ikke var der da jeg satte sammen motoren første gangen. Men er resten av sylindrene mine fucka og?
Når det gjelder alle andre bevegelige deler så er det råde/bærelager og veiva som er litt lei seg. Det er ingen stempler / ringer / råder som er ødelagt. (bortsett fra det som fikk seg en kakk av andre årsaker)
Men hva vet jeg? Jeg bare kjører shiten og håper det går bra.
Og som sagt før så anser jeg ærlighet som selvfølge her inneEllers kunne jeg har driti i hatt tråd (og in real life)
Kan du vær så snill å forklare meg hva jeg har gjort galt ettersom denne motoren tilsynelatende er skrudd sammen helt hinnsides dårlig og har gått på full gass i 2 sesonger?