Da står motoren i stativet sitt.
Fikk bare tatt av kassa og demontert det rundt motoren i dag. + å bytte en lufteventil på ZF-kassa.
Så blir det å dra ut råde og stempel i mårra.
En anna ting jeg fortsatt lurer på.
Folk snakker om å bruke 1/2 gjengetapp i returhullet.
Men returhullet mitt er stormdigert og er det litt mindre lengere nedi. Hvor folk gjenger opp nedi der så skjønner jeg litt mer. Men hva slags AN-kobling bruker folk da?
Det er jo fort 15mm ned til der hullet blir mindre.
(Det ser ut som at'n er ferdig med noe annet, på ett helt annet hull..)
Men prøv å se bort ifra det.. haha
Kan hende jeg er litt teit, men finnes det en "lang" AN-kobling folk bruker på detta? eller bruker de gjengetapp som er like diger som hullet helt ytterst?
Ny luftenippel bakerst på kassa. Håper det blir mindre oljesøl oppunder tunnelen nå.
Kan finne frem litt flere bilder når jeg kommer hjem fra jobb i mårra tidlig