Sitat Opprinnelig postet av ovlov86 Vis post
Dekkstrekk er ikke pent i det hele tatt i mine øyne...

Sent from my GT-N7100
Sitat Opprinnelig postet av christer Vis post
Dekkstrekk hører til på corado. Den er fin med dekkstrekk. Og generelt så syntes jeg dekk strekk er bedre enn ballong dekk. Men jeg ville ikke hatt det forde det da. Men hvis dekket blir liggende over fals av bakskjermen vil det jo ikke syntes så godt. Smak og behag

Edit: jeg har ikke tenkt på att det har vært dekkstrekk der før du sa det nå.! Så det er ikke så ille på sorte felger for det syns ikke like godt
Er ikkje så veldig fan av det heller, men syns det ser kult ut sånn det er no!Men du har eit veldig godt poeng Christer, viser jo gjerne mindre med svart kant ein det kjem til og gjere med blank kant..
Sitat Opprinnelig postet av Riviera Vis post
Mener at det optimale er bredere dekk. Da får du litt bedre grep med ørlite mer fjøring i dekkene. Merket det på MB'en min når jeg gikk fra 265 til 275-35-18. Men kanskje viktigst er å ikke kjøre "pangkang" dekk. Kjør helst europa eller usa dekk, det passer best på en nordisk bil Ellers ble kanalen din bare lekker Stå på!
Ja grep er jo eit godt argument for 265Så ser det jo rått ut med så breie dekk på ein gammal 240 og!
Takk for det, kjekt at du kom innom Artig med litt besøk på verkstaden
Sitat Opprinnelig postet av Larsgunnar Vis post
Stemmer for litt strekk, som på bildet! Synes det ser pent ut.
Kanalen ble dritbra!
Sitat Opprinnelig postet av kimove Vis post
Enig med larsgunnar her

LITT dekkstrekk er pent med litt profil (så lenge det ikke blir tyskstuk (195 dekk på 9" felg :P))
Ja syns som sagt det er fint som det er no eg ogMen Christer hadde eit godt poeng med at det kjem til og vise meir når kanten blir polert!
Også er i tillegg kantane mine pussa slik:

Er ikkje så stor forskjell som på bildet no når kanten er polert og svartlakken er fjerna, men spørs om det ser løk ut med litt strekk..
Sitat Opprinnelig postet av daols1 Vis post
hvordan maling er den blå du har brukt på momentstagene dine ?
Huskar ikkje ka den heiter i farta, men er maling som vi brukar på jobbSkal holde nordsjø standar..Kan prøve huske og sjekke ka den heiter!