Hei.

Bilen din er ett smykke !! Liker veldig godt måten den er vellbyggd og gjennomført på!

Noen spørsmål.

Regner med bremsepapirene mest er for "kuriositetens" del, og at du ikke kjører noe særlig på 2,5 kg.
Hva pleier du å ligge på av trykk/effekt, når du kjører?

Nå har du hatt bilen noen sesonger.
Kunne vært morro å høre noen tanker fra deg om hvordan du føler du ligger an med "utvikklingen" av bilen.
En ting er å bygge den opp, men så kommer jobben med å få bilen til å fungere opp i mot sitt potensiale. Få alt til å harmonere.
Hvordan føler du det ligger an? Føler du at du klarer å kjøre fort med bilen (høres kanskje ut som ett dumt spørsmål, men du skjønner kanskje hva jeg mener.... )
Det er justeringer på det aller meste under bilen - har du fått jobbet noe med innstillinger?
Har du noen rundetider på de Norske banene?
Litt smått av barnesykdommer har det vell vært, men inntrykk av at det ikke har vært så ille?

En tanke som slår meg, er om det enkelt og greit er FOR mye effekt.. (går det an det da....).
Da tenker jeg på det at bilen er tohjulstrekk, og har begrenset med dekkplass i de originale hjulkassene.
Uansett dekk type, blir det vell alltid ett grep problem. Hva kan da alle hestene brukes til?
Skjønner som du sier at det er ett kikk når det slipper i girene oppover i fart, samt røyklegge langsidene på banene, men de hjelper vell knappt med å kjøre noe raskere - f.eks rundt banene?
Hva tenker du om karakteren og "bruker/kjøre vennligheten" på motoren. Tenker ikke til gatebruk, men på banen.

Du pratet for noen år siden om bakkeløp/gt serie. Noe nytt der?
Noe spesielle målsettinger med bilen - f.eks. rundetider, eller deltagelse i noe form for løp?
Eller mest "morro kjøring"?

Igjen - nydelig bil.

Ps. Mulig det står ett sted, men var det slik at bilen har vært brukt i rally, eller var tiltenkt det ?? Eller surrer jeg der.