Takker for all input! Synes denne bilen føles noenlunde kvikk fra 0-80 når den er kald, men blir litt dauere når jeg har kjørt litt. Går veldig fint og pent for all del, og på langkjøring er den jo behagelig, men skal jeg kjøre forbi, er det veldig mye turtall og jaging uten særlig fart.. Hadde problemer med å ta igjen en vanlig subaru forester opp en lang bratt bakke. Den er irriterende i 50 soner også, for den girer og tuller fælt akkurat i denne hastigheten. kjenner lock-up kobler ut og inn i ett sett. Dette var bedre da jeg hadde "feil" bakaksel (3,91) og automathjerne fra 4.10.
Har kjørt igjennom noen testprosedyrer for automaten og ting ser ut til å virke. Får aldri feilkoder. Mistenker automaten for å være problemet, men vet ikke hvor jeg skal begynne og lete..
Har sjekka de fleste sensorer på motoren og registeret og foreløpig virker det som alt er ok..
Vet du hva forskjellen mellom 180hk og 204 hk varianten er? Kammer og hjerne?
Passe kje av 760 nå. Lysa peker til alle kanter samme hva jeg stiller på, ene spoilerlyset var plutselig knust ene dagen, varmeapparatet sprakk da motoren tørrkokte så det er utkoblet og jeg fryser, speedometerløsningen er ikke helt 100, masse småtteri med instrumentbelysning, sentrallås og div virker fra og til, og sist begynte det å knirke i rattstammen på en superirriterende måte.
Savner å kjøre 240 nå.. Grønne lynet må fikses litt, så blir den bil nr1 igjen, detta går ikke mer.