Ikke for å kritisere på noen måte, men et lite tips : Ville prøvd å fått til en bedre vinkel på røret fra WG og inn på DP... får ganske mye mottrykk når man monterer det rett imot sånn som det er sveist på bildet over her
Ikke for å kritisere på noen måte, men et lite tips : Ville prøvd å fått til en bedre vinkel på røret fra WG og inn på DP... får ganske mye mottrykk når man monterer det rett imot sånn som det er sveist på bildet over her
E bare å gi gass, så ordner d sæ ^^
det sitter jo sveit sånn at eksosen går rett ut av wg og rett ned i downpipen der dp går rett ned mot bakken..hvordan kan det da bli mottrykk?kan henne det ser litt rart ut på bildet!? men fint at du spør da holder jeg meg litt mer våken også!hehe
har fått montert de nye lengre røra på bærearmene foran for myye mer camber og montert comp brake pedalboks kan se om jeg får lagt ut no bilder i løpet av kveldenhar også laget ferdig braket til d2 calipera.og laget fester til fuelrailen
Volvo 242 75mod 2jz-gte Gate/Banebil
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Så bildene på facebook, fy faen å rått![]()
Hehe ok så bare ut som røret sto på toppen på det bilde =)
E bare å gi gass, så ordner d sæ ^^
ja gleder meg til og prøve kjøre den med de nye dela!
ja så det på bilde at det så litt rart ut![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Flotters! Skjer jo ting i denna gården også![]()
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
skjer litt innmellom! men skal prøve og få lagt ut n bilder snart.har fått sveiset ferdig bensinrøra mine også så må vell prøve og få kjøpt no AN koblinger snart så er det snart så det går ann og tenke på oppstart![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
er kommer det en liten bilde oppdate av hva jeg har gjort i det siste!
justerings hjulet til den justerbare bremse vugga i pedalboksen
ny lengre rør til bærearmene mine for og få mer camber!
har mer og justere på
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Aiaiai !!
Rått =)
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Bra camber der ja!![]()
S60 D5 2002
På tide med update snart? =)
jepp er vel det!men prøver og spare opp litt er liksom ikke så mye og ta bilder av. blir mye småting som må gjøres også for og få bilen klar til start
![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
Hehe skjønner, er bare litt spent![]()
hehe hyggelig det da!![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
kan eg spørre hvorfor så mykje camber????
-75 242 på vent...
-77 244 bruk/vinter bil
-93 245 skrense bil
-08 XC70 kåne bil
Mer grep forran i svinger. Fint til sladding. Om jeg ikke tar feil?![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
de fleste driftebilene har masse camberblir bare villere og villere hjulvinkler hvert år synes jeg
Sent from my iPhone using Tapatalk
som forklart over her ja!
og at jeg har sveiset om det meste får og få mer sving så må dra ut camber for at den ikke skal ta i når jeg legger over fult...også ser det jo ganske bøøst ut syns jeg :P
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
ok men blir det ikkje for lite dekkflate i asfalten når det er so ekstremt?? eg har bygget ut bærearmene mine også for max sving men har flyttet fjærbeinet etter for å ikkje få for masse camber... er jo helst inn i sving du vil ha grep ikkje når du ligger på full sving og korrigerer. men dette er berre min teori, ikkje sikkert det stemmer...
-75 242 på vent...
-77 244 bruk/vinter bil
-93 245 skrense bil
-08 XC70 kåne bil
har jo justerbare topplagringer så kan jo dra ut fjærbeinet for og få mindre camber..skal jo ta en ordentlig 4hjuls kontroll på den så er ikke sikkert jeg kommer til og kjøre med så mye camber. men vi får se.litt må man ha eller så ser det jo bare pysete ut...
men når bilen kommer på hjula igjen kommer jo meste parten av dekkflata til og ligge i asfalten med den camberen her også trur jeg![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com
høyres ut som ein god plan!! rekker du gatebil i sept??
-75 242 på vent...
-77 244 bruk/vinter bil
-93 245 skrense bil
-08 XC70 kåne bil
har jo et lite håp men er så mye annet enn bil som koster penger og energi om dagen så tar det litt som det kommer..men er som mål og få bremset og prøve kjørt den før det kommer snø
så time vill show er det ikke det dom sier......
har vært og kjøpt eksos til bilen så må vell prøve og få laga det en kveld snart.
også har jeg vært på TESS og kjøpt meg veske fylt måler til turbo trykk![]()
Skogen Performance
KSR.no
Myranes.com