Sitat Opprinnelig postet av Rabben Vis post
Gikk på blocket en liten tur .. glemte den sia når jeg skrev innlegget. Men der så lå det hvertfall en 960 3l med automat osv til 9000kr tror jeg det var, men blir jo ikke mye mer for den ferdig momsa inn da. Så må man sikkert til med en liten haug tilpassning.
Trenger endel tilpassning ja... bla. custom motorfester osv. Modi for stabstag ++ Fordeler er inget problem i det minste! Da alle sekserne har COP Et rimeligere alternativ er en 20v femmer sugis fra 2000+... de 2,5 (2435cc) 20v har 140 til 170hk originalt (brogramforskjell). De får du nesten kastet etter deg En femmer dog må du nok lage egentilvirket innsug og eksos på, men det kan du i samme slengen benytte til å bumpe motoren opp i nesten 200hk Kan bruke original
ECU
fra både sekser og femmer på sine respektive motorer, men de fleste har startspærre som du nesten må få med evt. sende boksen til Flissundet og få spærra fjerna... alternativt ettermarkeds ecu. de nesten 200 folingene forustetter dog ettermarkeds ecu eller "chipping"/
OBDII
prog. av original boksen.