sendte deg mms samme dag på xxxxx med 2 bilder !!
sendte deg mms samme dag på xxxxx med 2 bilder !!
Sist endret av Daniel V; 02/02/12 kl 19:44 Begrunnelse: Fjernet tlfnummer.
VOLVO 945 SM4 LANGTIDSPROSJEKT
-----------------------------------------------------
folk får sjerpe seg. ødelegger for alle andre. synd hvis hele salg/kjøp delen blir stengt.
1988 760 B6284T
1988 765 D24TIC
1985 740 B230ET
syns dette blir for dumt. Frigstad sendte meg varene som jeg skulle ha, en btr 1.1.2 og et manometer. Han sendte dette i vanlig bobleplast uten noe videre innpakning, fikk varen i postkassa å så det umidelbart at fester på btr var bøyd å så ikke bra ut. Manometere var sprekt flere steder å var helt ubrukelig, sendte pm straks til Frigstad om tilstand på varene å hva vi skulle gjøre med det. Sa jeg kunne sende tingene i retur da jeg ikke var intresert i å betale for 2 deformerte varer til 1100 kr, sa jeg kunne gi han 400 for btr og sende manometer i retud men var ikke så inntresert i det. manometere var ikke ikke beskytett av noe annent en boblepalst konvolutt,jeg mener denne sprekte manometere skyldes meget dårlig pakking. han ville ha bilde av delene å det blei sendt 2 mms til xxxxxx den 26.02/2012 har etter disse meldingene har jeg ikke hørt noe fra Frigstad før han legger ut dette her. Sånn da har jeg sagt min side av saken så får dere tro hva dere vil![]()
Sist endret av Daniel V; 02/02/12 kl 19:44 Begrunnelse: Fjernet tlfnummer.
Sist endret av Daniel V; 05/02/12 kl 16:48 Begrunnelse: Fjernet tlf nummer.
Espen Titlestad, Kongsberg, Tlf: 99114888
Biler; 94' 945 Turbo , 95 944 LT, 95 965 3.0, 96 964 3.0, 18' XC90 T8 AWD R-design
var første tilbud detmen har ikke hørt noe fra han siden 26-1 før han plopper ut med noe svada her
![]()
da har jeg mottat en lmm 012 av moslet i kjempe fin stand. takker for kjøpet
jeg vil trekke tilbake alt oppstyr jeg lagde rundt dette da det var posten som krølla det til så det tok lenger tid en nødvendig.
Volvo 240 Turbo prosjekt sommer bil. selges
volvo 740 Turbo Prosjekt sommer bil
volvo 850 2,0 turbo 180hk+- selges i deler evt hele bilen
850evo:
Det du kaller svada er en seriøs klubb som spiller med åpne kort når det gjelder kjøp/salg erfaringer, så hvis dette er en uskyldig sak så hvorfor hisser du deg opp?
Har ikke fått MMS, eller e-post med bilder. Som jeg sa til deg så ordner vi dette, hvorfor ikke bare skrive en skademelding hos posten da?
Grunnen til at du ikke har hørt noe siden 26/1 er fordi jeg har ventet på bilder. Purret jo på deg ene dagen å spurte hvor bildene ble av..
Og i tillegg siden jeg aldri fikk noe penger, så betyr jo det at du ikke overførte pengene dagen etter som du lovet..
Men kan du sende bildene til meg på mail? Addresse blir sendt til deg på pm.
Å kan du vennligst fjerne telefonnummeret mitt fra innleggene dine?
Hvis dette ikke er noe problem å du betaler for deg å vi blir enige om dette med de eventuelle skadene, som du må huske at jeg enda ikke har sett! Manometer kan du bare sende i retur, hvis du sier den er sprekt, så regner jeg med det er selve klokka? isåfall drar jeg bare å kjøper ei ny klokke til en 100 lapp. Koblingene kan jeg fortsatt bruke så den vil jeg gjerne ha. Og er festene til BTR så mye bøyd at du ikke får montert den? Den koster ny 1100kr + frakt, du fikk den for 600 inkl frakt, å den er kun kjørt med få mil og har fått ett strøk lakk på seg, jeg syns dette er en grei pris. Hvis du bare vil gi 400 for den så vil jeg gjerne se bildene før du overfører noe penger, til den prisen så kan det være jeg vil bare ha den i retur![]()
Har fjernet det nå.
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Henrik Hassel
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Styremedlem
S60 2004 - 2,5T - AWD
V70 1998 - 2.0t - SOLGT
Er du helt sikker på at tlf din virker?
Du hentet en Wastegateklokke hjemme hos meg i fjor sommer.
Du skulle montere turboen i helga eller noe. Jeg sa du kunne ta den med deg, å se om du fikk brukt den på den turboen din, og at vi ordnet opp senere. Jeg hørte ikke mer fra deg etter det. Det er ikke noe stort tap for min del, men det er noe med å ordne opp i ting. Jeg skal ta noe av dette på min kappe, ettersom jeg trodde du var en bekjent av Tor24. Han som spurte meg om jeg hadde det du trengte, og som sendte deg hit. Han har vel ikke vært helt fornøyd etterpå han heller. Det som igrunn er mer dumt enn å krangle om småpenger, er å misbruke tillit. Her er det som sagt ikke snakk om no store summer, men ettersom du ikke har ordnet opp med meg, så vil jeg ikke anbefale noen å handle med deg før pengene ligger på bordet.
Sist endret av Ola Moen; 02/02/12 kl 21:56
Pedersen & Moen's diverse galskap.
Treffes på 93288310
75' 242
81' 242 (Vent å se)
Enig med V20T her. 850EVO, du burde gjøre opp denne saken skikkelig for du sendte ikke pengene til Frigstad som avtalt, er vel strengt tatt det du burde ta på din kappe. Alle skjønner at mottar man en skadet pakke så må man ordne opp med Posten og avsender med en gang. Skjerpings, dette er tross alt små penger og ingen vits i å ødelegge for en god kjøp og salg kultur her inne..
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
har sendt pm til begge men fortsatt ikke motatt noe tilbake
Stort sett så er alle ordentlige når det gjelder kjøp og salg her inne, men det er noen som tenker for mye på seg sjøl, penga og bilen først, og glemmer at man ikke kommer spesielt langt her i livet uten å oppføre seg ryddig og ordentlig mot andre. Ingen som bryr seg om at man har bygd en tøff bil hvis man ellers er idiot.
Fikser det meste til Volvo
242 Rallycross bil
75 Volvo 244 Banebilprosjekt "Kermit"
83 Volvo 242 GrA/Rsport prosjekt
Bryter opp den dårlige steminga her med å takke Moslet og Pwrvolvo for en super handel!
Kjøpte 016LMM av Moslet og litt smått til 360'n av Pwrvolvo.
Alt var supert innpakka og alt bare gleden! Jeg forhåndsbetalte og varene kom ramlende ned i postkassa! Helt supert!
![]()
- HvedingN
- 09' V70 R-design, 2.4D P*
- 95' Toyota 4Runner 1KZ-T
- 89' 745GLT B234F
- 81' 343GLS B234F
har snakka v20t å det løser seg, men har fortsatt ikke hørt fra frigstad![]()
begge saker er ordna opp i,![]()
Kan vel legge til at jeg tror mer på frigstad i denne saken, jeg og noen venner kjørte til kristiansand og kjøpte felger av han, no problems![]()
kan anbefale Julen som selgernår han sier at det er rustfritt... så ser det pokker meg nytt ut
![]()
thune har handlet litt med meg og ikke noe å si på han som kjøper![]()
yearbogen også bra på kjøp![]()
Tom K solgte meg deler til avtalt pris selv om frakta var nesten dobbelt så dyr som antatt, syns det står RESPEKT av sånt![]()
har i grunn bare hatt positive opplevelser på kjøp og salgdette var bare de jeg kom på i farten
Legger til General aasen som trygg kjøper![]()
Sist endret av Sollien; 08/02/12 kl 18:59 Begrunnelse: oppdatert
Sollien
Kan også anbefale Julen, har kjøpt et innsug av han![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Har handlet med mange her inne, uten å ha noe spesielt å utsette på folk. Eneste var turbosteffe som aldri svarte, og var treig, med ene dårlige unnskyldningen etter den andre. Men det kom tilslutt der også.
Dieselsmoke kjøpte skinnrattet mitt i sta, og det skal sendes i oppkrav, så da får vi jo se hvordan det går.Regner med at det går smertefritt!
![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
Fin tråd å ha, kan se hvem som er seriøse og useriøse.
Fra et subjetivt standpunkt![]()
Ensom V70 Turbo
Kan også anbefale Sollien, betalte på forskudd uten problem.........men han skylder meg 2 stk Cola på glassflaske for den rå portoen posten nå har satt på Norgespakke (170,-)![]()