Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  26
Side 4 av 22 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste
Viser resultater 76 til 100 av 544

Tråd: gaupe: 1992 240 classic (B230FK, 531, Getrag 265)

  1. #76
    Registrerte brukere Per Turbo sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Lørenskog
    Innlegg
    8.105
    Antall takk

    Standard

    Godt å se frua har interessen for stanga fortsatt

    Bra jobbet dette her, gleder meg til å få se bilen.. en gang!

  2. #77
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Per Turbo Vis post
    Godt å se frua har interessen for stanga fortsatt

  3. #78
    Registrerte brukere Ekren sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Melhus, Norway
    Innlegg
    1.019
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    hahahahaha
    Styremedlem VOLVO-klubben trøndelag
    -1977 242 Turbo -1978 242 L SOLGT -1983 240 Turbo orginalare -1989 740 Turbo SOLGT -1990 240 Turbo - 2006 VW Transporter -1989 245 Turbo

  4. #79
    sekse sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Lier
    Innlegg
    3.090
    Antall takk

    Standard

    Moro å sjå!

    Har du oljekjølar på motoren no? Og kva pumpe brukte du på pedalen?
    -V70 R AWD 2005 http://forum.vccn.no/showthread.php?...5-Ny-bruksbil!
    -240 GL 1993 http://forum.vccn.no/showthread.php?p=65185#post65185
    -V90CC D4 2019
    -144 de Luxe 1971 http://forum.vccn.no/showthread.php?...ight=144+sekse
    xV60 D6 2015 x960 2.5 1995 x242 DL 1979 x244 GL 1980

  5. #80
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av sekse Vis post
    Moro å sjå!

    Har du oljekjølar på motoren no? Og kva pumpe brukte du på pedalen?
    Nei, har ein 16 rader liggande frå Mocal, oljeslangar og sandwich med termostat. Men lurte litt på om eg skulle ha ein 13 rader i staden, den vert enklare å plassere.

    Pumpene er frå 740 TIC 86 modell, dette er forøvrig akkurat same pumpa som stod på høgrestyrt 92 240.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  6. #81

  7. #82
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    ta nærbilde hvordan du har modifisert pedalen da?
    Skal sjå om eg ikkje får tatt nokre bileter, den skal av igjen og settast nokre sveiseperler på, og malast skikkeleg.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  8. #83

  9. #84
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    EU-kontroll:


    Heilt klart tatt på feil plass, kan ikkje vere mykje bra butikk å bruke 2 timar på ein EU-kontroll av ein bil.

    Utfallet vart:
    * Manglar katalysator, det var eg jo klar over, men hadde håpt å utsette sette den på.

    * Ulovleg dimensjon på hjul og dekk, godkjente ikkje orginal Volvo Polaris, det var pirk!

    * Lekkasje frå tannstang, denne var minimal, men forsovidt heilt greitt.

    * Og senkesett påmontert utan å ha dette påført i vognkort.

    *Og sjølvsagt feil oblat, bilen var jo berre eit år over tida for kontroll

    Oljelekkasje frå tannstag, fekk eg inspisert litt nøyare, og det var ganske mykje olje i eine belgen. Tannstanget er klar for overhaling, så det er forsovidt greitt. Men dette vart løyst på denne måten:



    Funkar knall, alt vart tett og fint etterpå. Far min skal ta å prøve den på snekka på Merca også, dei er notoriske på å leke.

    Katalysatoren vart ein større manøver:
    Far min i sving med å kappe til katalysatoren, ein 3" rustfri Magnaflow katalysator:


    Med all respekt å melde, han er trollmann med rustfritt, sidan det er også det han styrer med

    Downpipe vart kappa inn for å passe bedre Mitsu-turboen på 90+ greinrøret, og eksosen vart trekt heilt opp i kroppen utan å kome i konflikt med noko:









    Deretter fekk ein time langt ut i desember for kontroll av senkesettet:






    Var absolutt eit positivt møte med Biltilsynet, kontrolløren var ein veldig triveleg og bilinteressert kar

    Dette vart premiert med å få dette skrive inn i vognkortet og bilen godkjent for alminneleg trafikk igjen



    Det er vel sånn ca det som er status i dag. Eg har handla ein del delar som ikkje er kome på bilen enno, kan summere opp det seinare, og kva som er dei vidare planane.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  10. #85
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    ser du har skaffet deg gemini felger
    har ett slikt sett jeg også, lurte på om du måtte ut med mye for dem ?
    hadde vært fint om du kunne sendt meg prisen på PM

  11. #86
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Luigi Vis post
    ser du har skaffet deg gemini felger
    har ett slikt sett jeg også, lurte på om du måtte ut med mye for dem ?
    hadde vært fint om du kunne sendt meg prisen på PM
    Det er ei bra stund sidan eg kjøpte dei, betalte 3500 for settet, med det som skulle vere bra vinterdekk...
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  12. #87
    Christian sin avatar
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    Longyearbyen
    Innlegg
    6.569
    Antall takk

    Standard

    Detta med bra dekk er et veeeeeldig vidt begrep!!
    Christian Gulbrandsøy
    Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
    Nestleder/Treffansvarlig

  13. #88
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Christian Vis post
    Detta med bra dekk er et veeeeeldig vidt begrep!!
    Dei var runde, dei holdt stort sett på lufta og det var eit bra merke.... Sendte ein kamerat for å hente dei, og då får ein jo ikkje sjekka så mykje. Men det var jo felgane eg var mest ute etter, dekka var stort sett ein bonus. Har funka for å flytte på bilen i det minste då
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  14. #89
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    Dei var runde, dei holdt stort sett på lufta og det var eit bra merke.... Sendte ein kamerat for å hente dei, og då får ein jo ikkje sjekka så mykje. Men det var jo felgane eg var mest ute etter, dekka var stort sett ein bonus. Har funka for å flytte på bilen i det minste då
    som jeg ser, så er det bare du og jeg som har slike sett med gemini

  15. #90
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Luigi Vis post
    som jeg ser, så er det bare du og jeg som har slike sett med gemini

    Pio| har:




    Joakim-G_R har:



    Merk at alle våre 240ar har fargekode 410
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  16. #91
    Registrerte brukere Luigi sin avatar
    Medlem siden
    10. jan. 2010
    Sted
    innerst i Goff
    Innlegg
    2.075
    Antall takk

    Standard

    Da er vi 4

    må si jeg synes 240 kler gemini best!

  17. #92
    Registrerte brukere Pio| sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Hernes
    Innlegg
    32
    Antall takk

    Standard

    Nei har du sett!! Kan vel si såpass at den har fått ny gummi på 2 av de felgene der i år! Men vogna står fortsatt lengst inn på lagret :(
    Satser på å ha den på eu slik at den får tatt en tur til Drammen

  18. #93
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Innlegg
    853
    Antall takk

    Standard

    Fine de felgene der ja!
    Bmw e34 520i
    Volvo 760 Cruise bil.
    Volvo 240 Turbo! - Solgt
    Volvo amazon 70m Prosjekt!
    Bmw e34 535i - Solgt ,Bmw e30 turbo banebil - solgt

  19. #94
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    482
    Antall takk

    Standard

    Hvor nært ligger eksosen gulvet på 240`n din? Ser at den ligger ganske nært traversen til girkassa. Blir ikke det varmt der og skraper eksosen din nedi asfaltet om du f.eks kjøret på veldig ujevne veier og fartsdump klumpene som ligger i hver sin vei bane?

  20. #95
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D Vis post
    Hvor nært ligger eksosen gulvet på 240`n din? Ser at den ligger ganske nært traversen til girkassa. Blir ikke det varmt der og skraper eksosen din nedi asfaltet om du f.eks kjøret på veldig ujevne veier og fartsdump klumpene som ligger i hver sin vei bane?
    Ligg ganske nær traversen ja, men det er ikkje farleg, det er ingen fare å varme den. Downpipen følger ganske greitt karosseriet no, og så nær golvet som eg tør å gå no. Spanande å sjå om det vert smelta tectyl av det

    Har litt meir som skal gjerast med eksosen, flexbend skal inn på downpipe, og downpipe skal festast i girkasse/motor, så skal det inn nokre v-band, for å sleppe å demontere heile eksosen når ein skal gjere noko. Samt ein ekstra O2-mutter skal på plass for breibandslambda, men den skal ganske langt ned på anlegget.

    Har ikkje tatt nedi med anlegget som det står no, men det tok nedi før det vart korta inn, no er det slik at ein slepp å tenke på det.

    Men om eg gjer dette før det kjem på plass annan turbo, får vi sjå på.

    Traversen skal også byttast, den er gjennomrusta, så då har eg lurt på å lage ein spesial, og heller bruke dei to girkassefesta på sidene av kassa, burde gi ein veldig mykje meir stabil oppfesting, og mindre vridning på motor og kasse.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  21. #96
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    240en endeleg på tunet og det går mot vår?

    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  22. #97
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
    240en endeleg på tunet og det går mot vår?

    Shit! Glad det bare blåser her jeg
    1999 VOLVO V70 AWD <- Clicky
    1995 VOLVO 940 <- Clicky
    1988 VOLVO 740GL <- Clicky

  23. #98
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Bestilt litt delar i dag:

    Tennkablar, litt redd for at dei er så glorete at Kodja likar dei



    Quick Steer Roll Correction frå Kaphlenke:
    http://www.kaplhenke.com/index.php?o...d=85&Itemid=33



    240 Adjustable Swaybar Endlinks også frå Kaphlenke:
    http://www.kaplhenke.com/index.php?o...d=35&Itemid=33



    Så sat eg å lurte på å bestille 558-dyser frå Five o Motorsport, og så sette 968-dysene på svarte Ren. 558 passar bruken på raudblokk 8v mykje bedre.
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

  24. #99
    Registrerte brukere JørnM_940 sin avatar
    Medlem siden
    19. des. 2009
    Sted
    Stoksund, Norway
    Innlegg
    1.289
    Antall takk

    Standard

    Liker det du gjør med bilen din Stilrent!
    Har et par spm:
    1. Fungerer det enda dette tetningmiddelet for girkasser som du hadde i servooljen for å unnga lekkasje på tannstanga? Sliter med det samme selv.. Er det noen måte å "stramme opp" tannstanga på?

    2. Hva måtte du ut med for å skrive inn senkesett og hjul i vognkort? (2hjuls-kontroll eller?)
    -BMW 320cd, 2005

    X: 1991 Volvo 940 bruksbilprosjekt ---> Solgt!

  25. #100
    Æresmedlem gaupe sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Ørsta, Norway
    Innlegg
    10.734
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av JørnM_940 Vis post
    Liker det du gjør med bilen din Stilrent!
    Har et par spm:
    1. Fungerer det enda dette tetningmiddelet for girkasser som du hadde i servooljen for å unnga lekkasje på tannstanga? Sliter med det samme selv.. Er det noen måte å "stramme opp" tannstanga på?

    2. Hva måtte du ut med for å skrive inn senkesett og hjul i vognkort? (2hjuls-kontroll eller?)
    Tannstanga er heilt tett enno ja. Mi slarkar også, er nok plastforinga rundt stanga på høgre side som er sliten. Denne kan byttast, og det fins repkit på den.


    400 kroner for kontrollen og 4hjulskontroll, samt papir på senkesettet. Og fekk skrive inn hjula, sidan kontrolløren var i eit godt hjørne
    2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
    x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L

Side 4 av 22 FørstFørst ... 2 3 4 5 6 14 ... SisteSiste

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •