tja sliter ikke med det jeg, men så er min generelt ikke noe jeg tenker over med vibrasjoner så stiv den er
vil gjerne ha feedback på folk det ikke er verdt å bruke jamen for min del er det å koble til bilen på maskina å dra som FY å få ut papirer. nothing else. så der bør vell alle klare å få til det
skal ikke gjøres en dritt med bilen annet enn det på benkinga.
ja driver å spekulerer på det... men igjen... får man det godkjent da? og ev hvilke skal man bruke og hvordan kobles det opp?
for min del kan det være veldig aktuelt med tanke på å få montert det slik at jeg får bygget en fin midtkonsoll. har grubla om det finnes elektrisk håndbrekk av noe slag? for jeg bruker ikke brekket til noe annet enn parkering uansett... gir gass om jeg skal korrigere noe på veien...
spacer inni skivene utgår, men om det var noe annet der som bruktes så for all del må Texas komme og forklare meg det på pm eller her ut fra hva han ønskerguruen for 240 ombygging tar jeg gjerne imot tips av
må prøve å finne meg noeABStilpassede fjærbein nå da så jeg ev kan få tilpassa\sjekka fester for bremsene på fjærbeina foran også![]()