Her var det liv
Stemmer at det er fargekode 429. Black pearl metallic eller noe sånt.
Har dessverre vært skikkelig grått i dag, håper på en dag med litt sol snarest!
En stor takk og all ære til Terje og apex_s2k for resultatet på bilen! Formidabel innsats! Må få tatt noen gode bilder av den snart! Men til nå så kan jeg jo legge ut de eneste bildene som ble tatt underveis, vi var 3 stk der ingen klarte å huske kamera hverken dag 1 eller 2. Fikk lånt et kamera litt sent på dag 1 og da klarte vi å få til begge disse bildene:
Et 50/50 bilde, dette er fra bakluka som antakelig var den værste delen på bilen(?) Var ufattelig mye swirls iallfall:
apex kontrollerer tannstillinga si:
Ja det var det hele. Får håpe på litt godvær en dag så skal det bli tatt noen nye bilder av bilenHar dessverre fått vinterhjul nå da, men med mye blod svette og tårer fra Terje ble de iallfall rene igjen, ble utrolig mye freshere av det!
Har fått polytrol og ja Boman!![]()
Sist endret av The Sven; 24/10/11 kl 21:02
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Utrolig hvor mye av riper og swirls som gikk bort med DA-maskinene. Skikkelig moro. Ser frem til litt fete bilder av denne bilen snart.![]()
Det er nesten litt frustrerende hvor fin den ble! Nå er jeg ikke skråsikker på om jeg har finest bil lenger, så gleder meg til dere skal utføre samme behandling på bilen min, jeg![]()
Just say when and where. (Så lenge vi har fri i turnusen og slikt, seff)
(Terje vil ha vafler med jordbærsyltetøy. Men uten rømme. Jeg klarer meg med øl).![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Flott bil og enda flottere nå vel :-)Tror jeg har hilst på deg i Porsgrunn et par ganger!?!
Ser du lurte på en turbo lenger bak i tråden, har en t34 men den skal vere i orden.
Ellers så kan jeg steke haugevis med vafler og gi et brett med øl for en shinings av v70en min lett!
Takk for detDet kan jo hende du har prøvd å hilse hehe, du kjører V70 til vanlig? Kan ikke huske å ha møtt 144n din, den ville jeg tro jeg hadde lagt merke til
En T34 hvafornoe? Ikke helt sikker på hva slags turbo det er. Turboen jeg skulle hatt er en sånn originalturbo til 740, var meningen å bruke eksoshuset på den udugelige turboen jeg kjøpte av han Turbo"narren".
Mitt eminente private poleringsteam holder til i Hamar-området, så spørs om de vil ha både sukker, brunost og syltetøy på de vaflene om de skal ta turen sørover for å polere bil![]()
OkokDa får jeg sette i gang å brygge kjellervann også til dem også tenker jeg
T34 er garret med t3 eksoshus og t4 kompressorhus.. men tror jeg beholder om du tenkte å ha den som donor![]()
Når skal vi ta´n?
Jeg fikk en testbox med slik fra Svissvax: http://www.swissvax.no/produkter/vok...er-voks-200-ml og har lovt bilder fra test tilbake som takk.
Sølvfarget bil er ypperlig å teste på.
Og ja, gulrotkake sklir ganske så greit ned det også.
Fått tatt noen bilder enda ell? Er sjukt nysgjerrig på åssen den ser ut. Skrik om du er oppover ei helg, så kan vi ta en vask og gi`n ei rundt med quick detailer. Den kommer til å bli enda blankere enn når den var nyvokset.
Bare å starte brygging og vaffelsteking med en gang
Kan nok fort være at du må grave litt i lommeboka også, men det er nok verdt det![]()
The Sven er for tiden utestengt fra forumet, så er nok lurt å prøve å nå han via andre medier.![]()
Vært stygg i munn nå?![]()
Begynner å bli ofte
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
Han har forgrepet seg seksuelt på en bruker her inne.
Haha, forgrepet seg faktisk.. høres bra ut![]()
97' 940 LT
http://forum.vccn.no/member.php?46-Superheltinne
Jeg har en følelse av at det er en viss grad humor inne i bildet.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
Helt sikkert kødd Børge![]()
97' 940 LT
han er liksom ikke på facen heller lenger, tenkte bare i de baner at det kunne vært reellt... og jeg vet at han er samboer med Malin..
Synes det her ble litt drøyt
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
men nå var han tilbake på face..
Sikkert like greitt at all denne praten om kva han har gjort eller ikkje, blir sletta. Men sist så sa jo tholandsli og at han hadde dreve med noko seksuelle greier mot andre medlemmar, men det viste seg at det var Sven sjøl som hadde bedt om å bli utestengd for å få tid til anna...
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Er nok Superheltinne vi sikter til ja. Forumet drives som kjent av folk med sterke religiøse overbevisninger, så sex før ekteskapet blir det slått hardt ned på. Not!
Han er som nevnt over utestengt etter eget ønske pga. eksamenstider. Vi må gjøre vårt beste for å bistå folk som er blitt avhengige av forumet.![]()
hehe, ja han åpnet facebook igår etter at dette ble skrevet på forumet.. 2 muinutt før var profilen der deaktivert..
Vakker bil :-D en strøken 940 slår det meste når det kommer til utsende :P din er det vi kaller strøken :-D
Two wheels move your body, four wheels move your soul
Volvo V70 2,4 10V 1999
http://forum.vccn.no/showthread.php?...o-V70-99modell