Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 161 av 206 FørstFørst ... 61 111 151 159 160 161 162 163 171 ... SisteSiste
Viser resultater 4.001 til 4.025 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

her er originale A-stolpe panelene... fikk lyst å prøve noe på forhånd før jeg trekker opp alt av dash og slikt for å se om det er noe som skaper trivsel eller bare blir seende "billig" ut når det kommer på plass.

sort biltemafilt og stinger spraylim fikset biffen. blir det plysh paneler i 242n også som i 945n.. får se hvordan dette blir å se på i lengden nå... må teste slike smådetaljer før alt blir trukket opp i noe helt annet. blir noe bedre stoff som fungerer i lengden, men hadde liggende ekstra paneler akkurat for dette formålet og teste ut hvordan det blir i bilen.

ser nå okei ut så langt. men biltemafilten har lett for å samle støv og slikt. så gjenntar meg selv: dette er kun for å teste hvordan jeg synes det er å ha panelene trukket i tøy. har grått liggende også som må testes ut for å se hvilken farge jeg skal gå for. men sort er vell det universale udødelige...

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

Kan bli greit det der, men tror "flocking" hadde tatt det til en whole notha levva Det er vel det som er gjort med plysjpanelene i 960 f.eks?
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

3. Takk Dan Bay-Johansen takket for denne posten
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

kan være flocking kan være bra ja. men jeg har lyst å gjøre arbeidet selv og ikke minst flocking har jeg inntrykk av ikke er evigvarende slik en ordentlig opptrekking virker som
    dashbordet får tydelige sømmer langs\rundt dashbordet sin innramming blant annet for å ha noen detaljer der. usikker på fargene sånn enda men det kommer vell i løpet av vinteren på et vis

plyshpanelene til 960 er tynt skummlag med plyshtøy over bare

volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Antall takk

Standard

spent på korleis interiøret ditt blirliker planane dine!bortsett frå skjermar og slikt dill hørtes ut som du har ein god plan for dashbordet

blir det orginal farge på bilen seinare og?
    Bruksbil: Volvo 945 1995
    Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
    X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn

Registrerte brukere The Sven sin avatar
    Medlem siden
    10. des. 2009
    Sted
    Hamar
    Antall takk

Standard

Vet sånne paneler var flocka i en Laurel fadern hadde en gang, og en Laurel er vel det nærmeste du kommer en evigvarende bil (så lenge de ikke ruster opp)
    [O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD [X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

ja plana er klar i alle fall, så får man se hvor mye som blir gjort i vinter med det. er mye som skal på plass å bli gjort. så får se om jeg får lært meg å utføre alt samtidig i henhold har 2 dashbord liggende for eksperimentering i alle fall.

skjermer må man ha, men har jo den i dashen nå nede ved girspaken. tviler på at det blir flere foran, men en bak må jeg ha i en midtkonsoll og en i bagasjen for show ;p hehe

står farge i signaturen min: Lazerblå

Registrerte brukere Olav sin avatar
    Medlem siden
    30. nov. 2010
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Jeg brukte biltemafilten i min første bil, og den er helt umulig å holde ren.
    I tillegg nupper og loer den mye, slik at den blir stygg etter en liten stund.

Ta deg en tur på stoff og stil på Tiller
    Der får du kjøpt filt, "alcantara" og skai i forskjellige farger til en rimelig pris.

http://www.stoffogstil.no/

Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Vanvikan
    Antall takk

Standard

Kanskje en idè og bli med kjerringa inn der allikevell da neste gang hun skal inn der og handle...
    Bruker og sitte i bilen og vente jeg...
    85 mod. VOLVO 765 omb. til V90 m/230Ft & M90.
    89 mod. TOYOTA Corolla glx STV 1.6L 16V. (konebil)
    X-77 mod. VOLVO 264 B21 A.
    X-88 mod. VOLVO 760 m/230Fk & M90.
    X-91 mod. Ford Scorpio Cosworth 24V 2,9i ghia.

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Olav: skal nok det, et en stund siden jeg pinpointa den butikken for dette formålet, men det er en stund enda til arbeidet med dette begynner nå. er bare testprosjekt på a-stolpen for å se om jeg Vil ha det slik nå i første runde er jo ikke store biten å skifte ut den om det ikke blir slik jeg håper men ja, biltema loer og er vanskelig å holde ren!

Registrerte brukere Olav sin avatar
    Medlem siden
    30. nov. 2010
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Dag Rune Vis post
    Kanskje en idè og bli med kjerringa inn der allikevell da neste gang hun skal inn der og handle...
    Bruker og sitte i bilen og vente jeg...
    Hehe! Er ikke veldig høy i hatten når jeg går rundt der selv
    Går kjapt forbi avdelingene med blondestoff og lignende!

12. Takk Dag Rune takket for denne posten
    Turbo_K sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Strømmen
    Antall takk

Standard

Kan du ikke få tak i noe gammalt gardinstoff da, og lage California Special stil på hele interiøret?

BTW, hørte rykter om et photoshoppet bilde av dashen din, med "noen" ekstra målere på? Finner ikke dette, hvor ligger det?

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

california special er utgått! skjer ikke i min bil. styggeste jeg ser!

bildet ligger evig langt bakigjennom en plass. aner ikke hvor.

kommer bilde av nye duppedingsen som er kommet på plass. nemlig C70 autodimmbart speil innvendig. ble niiice!

Registrerte brukere Volvo-Power sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    california special er utgått! skjer ikke i min bil. styggeste jeg ser!

bildet ligger evig langt bakigjennom en plass. aner ikke hvor.

kommer bilde av nye duppedingsen som er kommet på plass. nemlig C70 autodimmbart speil innvendig. ble niiice!
    trenger du egentlig å bytte vogne i npe c70? blir da bare mindre å mindre 242 den du har her, å mer allt annet btw, så har du enda ikke det jeg hadde på mazdan min elektrisk bagasjeromsåpner, OG elektrist tanklokkåpner!
    Aaaalt for mange biler. Allt selges..

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

jepp må ha meg C70 med skjerm opp av dashen ++++

elektrisk bagasjeromsåpner har jeg jo... had det leeenge. om du da ikke tenker på sånn som fysisk Løfter luka for deg da? det har jeg ikke...

og tanklokkåpner? skal med det når tanklokket ikke har noe form for låsing i seg selv fra før?

Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Antall takk

Standard

jepp må ha meg C70 med skjerm opp av dashen ++++

elektrisk bagasjeromsåpner har jeg jo... had det leeenge. om du da ikke tenker på sånn som fysisk Løfter luka for deg da? det har jeg ikke...

og tanklokkåpner? skal med det når tanklokket ikke har noe form for låsing i seg selv fra før?
    luka løfter seg når du trykker knappen. DET er must lås på tank må du ha, som er så paranoid at du låser, selv om du er parkert 3km inne i tett skog å mark, inn i garasjen min, å bare skal snu ryggen til heheh:P

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

selvfølgelig skal jeg ha det
    har drevet å leita litt hvor jeg skal få tak i deler til slikt men ikke funnet noe særlig fornuftige løsninger på det, så må vell se på den japsen din hvordan det fungerer om du har den enda?

Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Antall takk

Standard

selvfølgelig skal jeg ha det
    har drevet å leita litt hvor jeg skal få tak i deler til slikt men ikke funnet noe særlig fornuftige løsninger på det, så må vell se på den japsen din hvordan det fungerer om du har den enda?
    den er nokk solgt.. men kompis i byen som har kjøpt da, så er nermere deg nå enn du tror ole kristian solli som kjøpte den.. du husker han? kjører rød 944tic med s90 glassfiberfront..

Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    den er nokk solgt.. men kompis i byen som har kjøpt da, så er nermere deg nå enn du tror ole kristian solli som kjøpte den.. du husker han? kjører rød 944tic med s90 glassfiberfront..
    Den bilen tror jeg jeg har spotta litt rundt omkring. ocean mk18 på den ?
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Rissa, Sør-Trøndelag
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av jacobsen Vis post
    Den bilen tror jeg jeg har spotta litt rundt omkring. ocean mk18 på den ?
    på volvoen ja.. ikke mazdan nei

Registrerte brukere jacobsen sin avatar
    Medlem siden
    22. sep. 2010
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Volvo-Power Vis post
    på volvoen ja.. ikke mazdan nei
    på volvoen ja hehe
    - Volvo S60 2.0T -02
    - Audi 80 Quattrofemmer

Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. aug. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Jeg er interessert i et sett med brun/beige r-sport trekk til 244, viss du har ? Så du hadde fått inn et lass.

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

tror ikke det var til sedan, men send meg en pm så bestiller jeg vanlig sett

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

fikk testa gullvasken på jobb ;p

legg ned setene når du skal ta trekket inn og ut av 2dørsen så går det med litt lirking

montert i taktrekket på bilen igjen. skittent, men skal trekkes opp når bilen står til lakkering uansett. måtte hente det pga Overlands bilopphuggeri hadde storopprydding nå her ser dere også C70 speilet med autodimming ferdig montert. trenger bare å gjenge opp til M6 gjenger for å få det på plass da diameteren mellom skruene er akkurat likens som 240n har fra før. mangler å koble det opp og legge kabelen bak\over trekket. dette blir gjort samtidig som lakkering av bilen... trenger bare +\ - og remote fra Revers for å slå av dimmingen automatisk ved rygging.

Volvo-Power sin siste investering! Armbruster Stageway. 90 cm lenger enn de ordinære Lange G-Wogn'ene! vanvittig stor skal pusses og lakkes og trekkes opp ordentlig innvendig etter hvert ser btw den grønne til venstre er vell en normal lang G-Wogn, stemmer ikke det Kevin?

Registrerte brukere
    Medlem siden
    02. aug. 2010
    Sted
    Stjørdal
    Antall takk

Standard

Har helsvart grill til deg viss du vil ha..

Registrerte brukere Øyvind G sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Horten
    Antall takk

Standard

Har du tatt i taket med møkkete fingre?

28. Takk Martin.S takket for denne posten
Side 161 av 206 FørstFørst ... 61 111 151 159 160 161 162 163 171 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •