Spiller nok ingen rollegreit å få slitt dem likt på begge sider
![]()
Hehe, dem slites ikke, de skal bare holde diffen nede. Bare litt kjipt om disse ikke er linjeborret helt likt på begge sider av skåla sånn at diffen står litt skeivt ellerno. Men da tror jeg jeg ville hørt noe baki der, for da hadde ikke shimsingen stemt bra lenger eller.
Gidder ikke bla igjennom 16sider med tjall, hvor fikk du maskinert toppen din?Blocket link
![]()
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
Oppdatering 17.03.2010 - Nye felgene i hus
Da fikk jeg hjem de nye felgene i dag. Ser ut til at det kan bli meget bra! Trenger bare 20 mm spacere foran så kan de settes på om ikke så altfor lenge
.
Også hentet alle delene på Tess i dag til oljereturen. Det skal bli sånn som vist på bildet, med turbo i topp. Slangen blir presset på disse 45- graderene når jeg har tilpasset lengde og vinkler.
Edit: Eksosanlegget går litt smått for tiden og. Blei litt mye å punge ut med på en gang nå med årsavgift (ca 2800 kr), forsikring (770 kr), 7300 kr på felger+dekk, bensinregninga fra Sverigetur og diverse andre fyllinger siste mnd (2500 kr) og telefonregninga (400 kr). Så blir å drøye det noen uker tenker jeg da jeg mangler noen eksosdeler og bestiller likegodt alt jeg trenger til downpipen for nye turboen i samme slengen.
Veldig bra utført jobb, er og blei veldig fin denna 940'nstå på
![]()
Få ut fingeren med de spacerne så vi får sett bilder av felgene på bilen nå da!![]()
Kva var det du sa no sa du sa du? 800kr i forsikring?
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Ahh, trudde du betalte det i året så skjønte det ikkje heilt![]()
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Glad jeg lever livets glade dager på fatterns forsikring2700 i året for delkasko og fri kjørelengde
![]()
Jeg betaler vel 2700 på meg selv tror jeg...![]()
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Men summen blir ganske så pen når man er over 25 og har forsikring i JønnbanebankenDer har de alltid noen fine rabatter og avtaler
![]()