-
Registrerte brukere
Hei, oppdaterer litt med noen bilder jeg. Detalj bilder, som jeg ikke helt tror jeg har fått vist så mye av før. =)
Sånn, da er bilen satt inn for vinteren, gulvet er ny malt, nett som man begynner på nytt år på skolen, nye farge stifter og papir. =)
Det er nok store planer for denne vinteren og, og dette er vinteren eg har gledet meg lenge til, no kommer kose tiden, til å begynne med så blir det å lage enda noen nye turbo rør, denne gangen i syrefast, og disse skal høyglans poleres, videre blir det også å lage enda en ny 3" luft mengde måler, denne og i syre fast, og som så klart skal poleres opp. Også går kapittelet videre, jeg er ikke fornøyd med motorrommet, så målet er å få det ehhhhh..... strøkent. =)

Jeg liker god finish, i dag gikk tiden med å få bilen på plass, også bone opp listene rundt fram ruten, slik så de ut før arbeid.

Og dette ble resultatet etter, helt ok. =)

Enda en detalj som jeg ikke tidligere har fått vist, jeg har laget en stein sprut beskyttelse av en inner skjerm fra en volvo 940. =)

Ny lakkerte vindusvisker armer. =) Detalj. =) Må jo se bra ut. =)

Mangen har lurt på hvorfor eg gadd å bruke tid på å lage denne domme dingsen, det er en detalj, egentlig ikke så mye mer, jeg valgte å ha den som lade trykks måler, kunne vel så gjerne vært volt.
FAKTA: Dommerene på vallåkra ble veldig begeistret for denne dingsen, de elsket den rett og slett for det var en nydelig detalj på en plass de ikke tidligere har sett en slik ting, orginalt, og ikke minst hvor bra gjennomført denne detaljen var fullført. Tross alt håndlaget av meg =) Og detaljer liker de. =) Hehe...

Slik ble døren, ja, med lakkert dør lås. =)

Innvendig. Med lakkert dør lås og skruer. Så klart e det slitasje på dette, men det gjør ikke meg noe, da bare lakker jeg det opp igjen. =) Det er igjen en detalj. Noe som skal gjøre noe i helhet komplett. =)

Nydelig lakk jobb, taket er som speil. =)

Flett nytt Volvo emblem, og også helt nylakkert grill. =)

Her ser vi hjul valsingen, jeg kunne sikkert ha spacet hjulene lenger ut, men pga strekk og felg kant, så tar eg ikke sjansen, for når bilen ligger helt nedpå så er det faktisk veldig små marginer.

Enda mer detaljer, jada, blir ikke kvitt de så lett, ehhh.... eg snakker så klart ikke om listen som er fjerne på bakerste stolpe, nei detaljen jeg snakker om er at egentlig har bakrute listen et hakk som listen på stolpen skal passe inn i mot. Vel siden det ble et plagsomt hakk her, så måtte eg bare finne på en løsning.
Jeg har tilpasset en fram rute list, til å passe på bakruten, kortet den inn. =) Ser jo greit ut. =)

....også helhet.

Det var litt bilder for denne gang. Håper det ser OK ut. =)
Sist endret av Frode740R; 10/09/11 kl 19:02
Regler for innlegg
- Du kan ikke starte nye tråder
- Du kan ikke svare på innlegg / tråder
- Du kan ikke laste opp vedlegg
- Du kan ikke redigere meldingene dine
-
Forum Rules