Sitat Opprinnelig postet av M.Engelsen Vis post
Hvorfor ikke fjerne den store kanten i hjulbuen og kjøre enda større kant på felgene?
Jeg har i motsetning til andre som bredder, beholdt kanten, men jeg har fjernet den i øvre kant, der har jeg kun beholdt ca 5mm, grunnen til at jeg ikke har fjernet den helt er rett og slett for å kunne stive av skjermen litt. Grunnen til at jeg har beholdt den videre nedover er fordi at det ser vannvittig stygt ut å fjerne hele, vanskelig å forklare men du ser det med en gang når den er helt fjernet.

Jeg kunne ha kjørt mye dypere kant på felgene, jeg har valgt medium spacere på hjulene fordi planen er å bygge ut mer bremser. Jeg kunne hatt mer kant bak, men faktisk så må kanten på hjulene framme samsvare litt med kanten på hjulene bak, det ser dumt ut på bilen om man velger dyp dyp dyp kant bak også bare litt kant framme. Bügel felgene stjeler også en del kant i senteret av felgen, senteret kommer ut over felgen. Det skjer ikke på Closter og Grandur felgene, der går senteret i ett med kanten, så da kan kanten se dypere ut.