der har du fått deg drømmejobb tror jeg!gratulerer så mye!! Håper bilen er frisk snart å
![]()
der har du fått deg drømmejobb tror jeg!gratulerer så mye!! Håper bilen er frisk snart å
![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer
jo jeg tror og håper det kan bli en bra jobballe var positive da jeg kom å hilste på torsdag ved signeringen
sorte lodd faktisk for sorte\mørke felger... ikke sett før nå. men det paser jo bra
ferdigferdig på felgmed originale Senterkopper på
stooor takk til TEVO DEKK TILLER for omleggingen!!! superservice oppå der!!
sånn er dekkmønsteret på Goodyear Eagle F1 Asymmetric
måtte jo også bestille meg Volvo Ventilhetterhører jo til! har 2 sett ekstra liggende om noen vil kjøpe
send PM i såfall...
komplett, foruten selve brytern, elektrisk taklukemotorfikk også tak i taklukemotoren fra Volvo-Power, som stammer fra 760, så på den, og de fra 760 er i alle fall like som 240 sine så langt jeg så, forskjellen er i alle fall i selve kontaktstykket for strøm inn til motoren før jeg ev har testet den i mekanismen...
giver\tempbryter for elektrisk kjølevifte\AC. stammer fra 760 B28E motor tror jeg... om det ikke var B28F(kevin??) kjøpt ny hos Volvokoster ca 600kr i normal utsalgspris.
har lest og skal lese litt til på a-fk guiden og gå ut å skru litt igjen i dag nåhåper vi klarer å få start på den nå... montere SAM staget også. blir det oppstart så skal Evolve\Elevate inntakene på med en gang
![]()
Flott felger!Likte fargen
Hvor fikk du tak i de svarte lodda?
Får håpe du får start på den i dag![]()
Gratulerer med jobbja ikke lenge til oppstart nå
![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
ja liker de i stua alle fall så håper de blir bra på bilen også
Loddene hadde Tevodekk på Tiller\Trondheim. de som monterte sammen for meg.
takkerer den der strømmen\gnisten vi mangler nå ellers er den jo forsåvidt good to go for en liten sommer
![]()
Ca bare det igjen til meg også nå så![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
Hvor kjøpte du dekk? Er jo svindyrt a legge på dekk om man har handlet dekka en annen plass
dekkonline.comhar en veldig god dialog med Tevo Dekk på tiller så de fikset den biffen for meg. de hadde ikke Felgene jeg skulle ha og ikke dekkene jeg skulle ha så da var de utrolig behjelpelige med å legge om for meg istede
men det kostet i utgangspunktet 1500kr for 4 dekk\felg ja
testa MDS coilen på 945n. den er ikke defekt heldigvis.
Testa også dødpunktfølern fra 242n på 945n. den fungerer også. da gjennstår tenningsmodulen og ev andre ting som er feil... dritt med elektriske problemer...
måtte ta en breake nå for å vekke V-P... "tåler ikke" fylla vettujaja får nå prøve å feilsøke litt mer nå
skal nå ut å teste hjernene fra 242n i 945n... skal man se om noe der er gåent pga d dær da...
er det vi står å sliter med som f... nå... vi har 12v på coil mellom batteri og rødhvit. men ikke når vi setter 12v på + på coil...
hjeeeeeelp!! leeeei...
Tror fortsatt det er det jeg har nevnt tidligere.
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
vi har satt + direkte fra batteri til blå kabel på coil. nada.
som nevnt over her: vi har 12v på coil mellom batteri og rødhvit. men ikke når vi setter 12v på + på coil...
begge hjerner er testet fra 242n i 945n. de fungerer.
bensinrele. fungerer.
tenningsmodul fungerer.
dødpunktføler er testet og fungerer.
begge coil'ene (MDS og original) fungerer i 945n også...
anything else? frustrert... feilen er sikkert så latterlig om vi finner den at vi går å skaller hodet i en grastust, kan jo ikke skade oss helt forgæli, men klarer ikke å tenke meg\oss til hva det er... den får liksom IKKE i svarte huleste colaglasset gnist....
Har du sjekket hovedsikringen?
Samt kan du sjekke med ei prøvelampe at du ikke har tenning når du går av tenningslåsen i pos 2. Da må du bytte bakstykke på tenningslåsen.
Sist endret av V90; 09/07/11 kl 18:30
Gamle biler blir ødelagt om de ikke brukes, mens nye biler blir ødelagt om de brukes...
Prosjekttråd;
http://forum.vccn.no/showthread.php?...mod-It-s-alive!
Volvo 245 - Eks varebil
A turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
[Tråd - 740 turbo '86] 245DL, 850 97', V70 Classic 08, 240GL 90' [Tråd - 945 96' bruksbil]
[X -v70R awd '98] [X - Xc70 D5 '04][X -Tråd - V70II 2,0D '08] X - S60 2.0T '02, X - S80 00' 2,0T, [X -Tråd - V70 2,5TDI '99]
Vi tar 65,- dekket men balangsering :-) kor fort å hive på dekk så ingen vits å ta 450kr får omlegging ;-)
-1997 Volvo 945 turbo
-1993 audi S4tq
-1995 volvo 960 3,0 manuel
-1980 toyota corolla ke70
-1991 volvo 245 Turbo
[Tråd - 740 turbo '86] 245DL, 850 97', V70 Classic 08, 240GL 90' [Tråd - 945 96' bruksbil]
[X -v70R awd '98] [X - Xc70 D5 '04][X -Tråd - V70II 2,0D '08] X - S60 2.0T '02, X - S80 00' 2,0T, [X -Tråd - V70 2,5TDI '99]
trenger help til oppstart her . ikke dekkprisomleggingsdiskusjon. lei av å kjøre stygg 945 nå...
Bare å rive av litt av UFO plasten på den, så blir den så fin den også atte![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958
eneste ufoplasten som e igjen på den for faen e bakfangern! å 945 uten nå ekstra e støgg som faen! vil kjør 242 noooooo!!!!! faenhælvetesatanstøggedrittbila! start på 242n no takkk!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hate 940!!!!!
Bytte 245 mot 945??![]()
Skjønner at du er lysten på oppstart. Alt til sin tid![]()
Mvh Daniel V. Volvo 444 PV 1958