Sitat Opprinnelig postet av Lightyear Vis post
Ser bra ut dette jah Polytrol er genialt rett og slett, holdbarheten er helt rå, en boks polytrol burde være standardutstyr for alle 850-eiere
Sant det Are. Den er virkelig helt rå! Spør du meg, burde det fulgt med bilen fra fabrikken

Sitat Opprinnelig postet av Espen-K Vis post
Der var det et kjent sted ja, xsvigers bor i blokka ovenfor så har vært der endel ganger i løpet av de siste ti årene
Åja! Hehe. Det er på Tårnåsen på Kolbotn ja Kjæresten min bor i de rekkehusene der, derfor måtte bilen stå ute da svigers tok med seg garasjeåpneren på fjellet

Sitat Opprinnelig postet av amazonbrage Vis post
tøft prosjekt!her skal eg følge medfølgte med på 240en din og
så veit at detta kjem til og bli gjort skikkeleglikar planane for bilen og, trur den kjem til og bli bra til slutt med r fangar, osv

kor får ein kjøpt polytrol?og er finishen så fin etterpå som den ser ut?så lurte eg på om du har bilder av korleis seta blei og kva du har gjort med dei?skulle behandla skinnseta i v70en litt og

håpar du er fornøgd med bilen, sjølv gjekk eg fra 740gl til v70t5 og ein må jo berre innrømme at det er ein drøm og kjøre i forhold!
Tusen takk for det Amazonbrage! Ja, når ting først skal gjøres, så er det jo like greit å få det ordentlig gjort med en gang. Hyggelig at du fulgte med på 240en. Det var en bil jeg var veldig fornøyd med selv også. Litt morsomt at bilen ble kjøpt for 9 000,- i 2009, og solgt for 41 000,- i 2011

Polytrol får man kjøpt på Jernia. Koster 159,- Finishen blir som man ser på bildet ja, forutsatt at man bruker microfiberklut til å tørke det av med.

Skal slenge ut bilder av setene etterpå Skal farge de opp etterhvert, men i første omgang ble det veldig mye bedre med Turtlewax Leather Care (186,- på Esso) og et slags fettmiddel jeg kjøpte hos Skomakeren på Vinterbrosenteret i merke "Mint". Skal sende inn en bit til Swissvax så de får laget farge til meg etterhvert, og da blir det knall