Sant det Are. Den er virkelig helt rå! Spør du meg, burde det fulgt med bilen fra fabrikken![]()
Åja! Hehe. Det er på Tårnåsen på Kolbotn jaKjæresten min bor i de rekkehusene der, derfor måtte bilen stå ute da svigers tok med seg garasjeåpneren på fjellet
![]()
Tusen takk for det Amazonbrage! Ja, når ting først skal gjøres, så er det jo like greit å få det ordentlig gjort med en gang.Hyggelig at du fulgte med på 240en. Det var en bil jeg var veldig fornøyd med selv også. Litt morsomt at bilen ble kjøpt for 9 000,- i 2009, og solgt for 41 000,- i 2011
Polytrol får man kjøpt på Jernia. Koster 159,-Finishen blir som man ser på bildet ja, forutsatt at man bruker microfiberklut til å tørke det av med.
Skal slenge ut bilder av setene etterpåSkal farge de opp etterhvert, men i første omgang ble det veldig mye bedre med Turtlewax Leather Care (186,- på Esso) og et slags fettmiddel jeg kjøpte hos Skomakeren på Vinterbrosenteret i merke "Mint". Skal sende inn en bit til Swissvax så de får laget farge til meg etterhvert, og da blir det knall
![]()