det kalles EBAY![]()
kassetten tatt ut\skjært ut.
malen tydeligvis ordna for hvordan det skal kappes.
der skal vi ha hull ja
eller skal vi ha et baki også?hehe
løsvekt takplate selges høystbydende
ohooooigledings!!!
alt arbeidet her er utført av Fagmann innenfor karrosseriarbeid gjennom 20-30 år så det skal vell bli suverent bra tenker jeg![]()
for seint å ombestemme seg nåhehe, ser lovende ut dette
![]()
Mine kjøp og salg erfaringer! (LINK)
nåværende kjøretøy:
94 volvo 945 godkjent med t5
86 chverolet van
hehe ja jeg håper og tror også at det ikke er behov for å angre seg. vil tro arbeidet blir kjempebra utført. han er litt glad i bilen og at jeg legger så mye sjel i den så han skulle ta seg god tid å gjøre dette skikkelig bra sa han, faren til Volvo-Power som utfører
gleder meg allerede til å kjøre med takluka bak så man ser himmelens deilige blåfarge i sommer nå
men nå er det kveld... Vivaldi - the Four Seasons og Tom Clancy - Skyggevakten nytes til siste kakk i hodet blir gitt av Ole Lukkeøye skulle jeg til å si![]()
Kan noen hjelpe meg å avgjøre felgene for meg :/???
jeg står mellom blanke eller mattsorte R felger ET20 i 17"!!!!! fra IPDUSA........
de må bestilles derrifra asap så jeg har noe å kjøre med i sommer nå når bilen har soltak å turbanfor hverken bcb eller noen andre klarer å levere disse innenlands her nå før minimum en mnd. men prisen på de ferdig momsa og levert direkte er omtrent det samme som sendt fra bcb
så valget er enkelt!!!
men hva synes folket blir best?? er sånn i tvil selv akkurat nå...
blanke eller mattsorte R felger på 242n???
http://www.ipdusa.com/products/4907/...ith-rwd-offset
mattsorte...
http://www.ipdusa.com/products/4908/...ith-rwd-offset
blanke... btw... på cameron sin 245 med R bremser... mener jeg det er!
og hvorfor er valget mitt kun R felgene? fordi ingen andre felger jeg har kommet over liker jeg og samtidig har plass til S60R bremsene jeg har liggende i "hylla" og som skal på bilen etter hvert... dessuten koster det ca 6-7000kr ferdig frakta og momsa på døra for 4 stk![]()
Ville egentlig gått for noen kantfelger!
Men hvis du abbsolutt skal ha R-felger så gå for matte :P
-V70 2.5D 1999mod.
-Volvo V70R AWD 05mod. <---- Trykke på!Solgt
-Volvo PV 1960mod Prosjekt! <---- Trykke på!
-XC70 D5 AWD Manuel 2005 mod <---- Trykke på! Solgt
-Volvo V70 2005mod 2,0T<----Trykke på!Solgt..!
kantfelger er fint ja, men pga R bremsene Må jeg ha slikt impress og typ felger så jeg slipper å bytte felger 2 ganger på 1 årer ikke Per Turbo jeg skjønner du som har felg fetish annenhver uke
![]()
med den fargen bilen har nå ville jeg gått for di matteviss du skulle ha den lazerblå(?) så ville jeg gått for di blanke
men det er vel en stund til lakking, så gå for di matte
![]()
nåværende kjøretøy:
86 chverolet van
Compomotive.
Christian Gulbrandsøy
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Nestleder/Treffansvarlig
blir lazerblå i høst så lenge jeg får ny jobb
btw...ringte rundt til de jeg vet leverer disse felgene i norge i går... midt under en samtale ringte et bemanningsbyrå og ba meg komme inn på jobbintervju på mandag, for en stilling hos de som Account Manager\rekrutteringsagent
moro...
har du 10K ekstra å gi bort så jatakk!men ikke med budsjettet jeg har for felger i år
dessuten er comp litt oppbrukt, blir litt for rallystuk for min del på et vis.
nåværende kjøretøy:
86 chverolet van
hehe sant det jaleste meg opp på stillingen i natt i 2-3 tida... og det høres absolutt interessant ut ja. ikke akkurat det jeg hadde forestilt meg men får se om det blir noe eller ikke
noen som trenger noe SMÅTTERI fra ipdusa med det samme jeg bestiller felgene derrifra?
Uten tvil lyse felger, matt svart er litt jalla.
EDIT: litt jalla den "krom"-finishen også men.
[O] 1999 BMW M5 [O] 2006 Audi A8 3.0 TDI [O] 2004 Ford Connect 1,8 TD[X] 2008 Audi S8 V10[X] 1991 Audi S2 Coupe [X] 1997 Volvo V70 Turbo AWD [X] 1996 Volvo 944 Turbo [X] 1993 Volvo 945 Turbo [X] 1989 Volvo 745 Turbo [X] 1988 Volvo 760 Turbo [X] 1981 Volvo 245 Turbo
Helt klart blanke felger! Enkelt å bare lakkere dem om du føler for det også kan du blåse bort lakken senere.
-90 VOLVO 745
-84 TOYOTA Hilux
Har du svart interiør til 700/900 å selge? Trykk der! --> ØNSKES KJØPT!
Balla på seg dette her Øystein.
Beklager for mykje sms og styrhehe
[Tråd - 740 turbo '86] 245DL, 850 97', V70 Classic 08, 240GL 90' [Tråd - 945 96' bruksbil]
[X -v70R awd '98] [X - Xc70 D5 '04][X -Tråd - V70II 2,0D '08] X - S60 2.0T '02, X - S80 00' 2,0T, [X -Tråd - V70 2,5TDI '99]
frykter for at jeg og vil ha noe småtteri![]()
Aaaalt for mange biler. Allt selges..
Blanke R-felger hvis det blir R-felger
Matt svarte R-felger er IKKE pent![]()
Espen Titlestad, Kongsberg, Tlf: 99114888
Biler; 94' 945 Turbo , 95 944 LT, 95 965 3.0, 96 964 3.0, 18' XC90 T8 AWD R-design
Compo har flere modeller enn bare MO da.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
fått bestilt? skulle hatt pedalgummitror ikke de finns på biltema lengre..
spotta jeg deg ved lerkendal idag forresten?![]()
- Volvo S60 2.0T -02
- Audi 80 Quattrofemmer