Hallais folkens. Tenkte å lage en liten work log på den "nye" 740`n min
Fikk den av min bestefar fordi han ikke ville la den stå der å ruste ihjel så jeg tok på meg ansvar for å få den istand igjenSå tenke jeg likså greit att jeg kunne hore den opp litt
Bygge noe rally wannabe greier. Må neste være det når det er suge gasser motor
Bil : Volvo 740 87mod *sedan*
Motor : B230K ( usikker på om den er orginal for den gikk noe bedre en det en aen B230K gikk som jeg satt på med en gang ) Finner det ut senere
Km stand : 247k
Farge : Hvit ( har ikke bilde enda men det kommer om ikke lenge )
Ting som skal gjøres / har blitt gjort: ( Det som det står Ø.K sier seg selv att det er ting jeg ønsker å kjøpe
[ ] Først å fremst få bilen EU-Godkjent
[ ] Sveise det som er av rust ( hadde den oppe idag å sjekket *02.04.11* var faktisk ikke mye, ett lite hull i bære arm feste )
[ ] OMP TRD seter og semska Sparco ratt helst blått. så Ø.K på begge
[ ] Senke 40/50
[ ] A kam ell H-Kam. Ø.K
[ ] 2,5" Home Made eksos med 1 lyd demper.
[ ] Ny(e) forgasser(e). Weber 32/36 Ø.K
[ ] Sveise / Kjøpe sperra diff. Usikker på om jeg skal koste på bilen såpass. " lamell sperre Ø.K
[ ] Muligens lage short-shift.
[x] Bredda stål felger
[ ] Pusse å lakke. Usikker på farge enda men kanskje hvit igjen
[ ] Sote alle vinduer inkl bak lykter
[ ] Hvit blink. Ø.K ( kjøper ikke noe over 400,- ) da e kan kjøpe splitt nytt fra biltema for den prisen.
[ ] Hore opp med forskjellige decaler. ( sparco,weber,kollevold osv osv )
[ ] Blåe Sparco skvett lapper
[ ] " muuulig trekke dash i svart semska/alcantra skinn " ( kan bli en stund før det gjøres)
[ ] Gul film/"sote" spray på hoved lykter ( noen som har noe formening om dette? )
[ ] 1000metere bak eller forran grill eller smelle til med lyktepod
[ ] Gr.A Vinge
[ ] Blåe Sparco Panser Låser
Mer på den lista kommer sikkert etterhvert tenker jegKom også med forslag til hva som hadde vært gunstig av ett "rally" bygg
![]()