Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
1976 Langførr med 6 på rekke !
1977 Volvo 245 Turbo
1990 Volvo 240 Stasj
2013 VW Passat 4motion
2004 Renault Trafic
Passer ikke det nei. Overdrive kasse er ganske så mye lenger enn 4 trins.
mulig en jeg jobber med har en aksel,kan høre med han i morgo
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
jeg har en du kan kjøpe! skal ikke ha M46 igjen så![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
sender om posten gidder selvsakt, si 200 og du betaler frakt?
foresten har ikke du OD kasse på bilen a? da passer jo den rett på! regner med du har fire trins overdrive ikke sant?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
det er greit! da er det nokk noen som har tukla med denne bilen før for trur ikke volvos turbo biler ble levert med M47 mente dem bare ble levert med M46P og M90 det er de eneste kassene jeg har vært borti på turbo biler i hvertfall
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
ja og noen som har kjørt som en bestemor for de kassene ryker med A motor med litt spenstig kjøring![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
ja de kassene tåler ikke mye hehe![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
har fremste delen av mellomakselen viss du trenger.tror ikke du trenger bytte hele
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Teori e når man veit allt og ingenting funger.
Praksis e når allt funger og ingen veit kofør.
Å me dette så førenes teori og praksis.
Ingenting funger og ingen veit kofør.
Nå har de blitt så mye surr ang. girkasse, atte fy! Men får ei M47 i bra stand for 500kr av ein kamerat, så da tar eg bare å monterer den, å satse på at den holder til fin kjøring, den har jo holdt bra heilt til eg kjørte litt hardt me den så. Så blir det bytting til kraftigere saker til våren.
Kan ikkje stå her uten bil lengerSå da blir det kanskje bytte til fredagen
Skal mest sannsyneligvis flytte LMM å montere dumpventil i morgen, så legger ut et bilde for å forsikre meg at eg gjør dette rett
Riktig?
Også må eg blende den orginale WG'n?
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
du må ikke blende den orginale ventilen, bare å ta av vakumslangen. forresten har ikke du motronic? sist jeg sjekket hadde disse luftmengdemåler. den trenger da ikke flyttes? trodde det var luftmassemålere som sleit med dumpventiler jeg?
er vel lh 2.2 på denne
"iblandt lønner det seg å holde kjeft å late som man er idiot,enn å åpne kjeften å fjerne all tvil"
LH.2.2 så må det flyttes ja. my bad.
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |