Så det der når du nevnte det =) Skal vel la seg gjøre med en 90grader![]()
Så det der når du nevnte det =) Skal vel la seg gjøre med en 90grader![]()
Jau ikke noe stress med en 90 grader, fatter bare ikke hva de har tenkt på når de laga det.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Hvorfor antar du at de har tenkt i det store og hele
Men takk for tipset !![]()
Haha![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
"problemet" med grenrøret er vel at det egentlig er laga for å monteres andre veien. Også har de snudd flensen, for "toppmontering" i ettertid, men ikke trukket første røret tilbake/holdt igjen kollektoren/flyttet den litt bakover.
Sveise 90grader på vannpumpa går også.
Ingen som har sjekket muligheten for godkjenning hos SFRO i sverige, og få det godkjent i norge da?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Trur faktisk ikke det er tilfelle med det her grenrøret:P
Skal sjekke opp litt, men norge bruker jo å være bitch å få til ting i.
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Mente fra fabrikk, altså.![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
[QUOTE=Joakim-G_R;23886 Ingen som har sjekket muligheten for godkjenning hos SFRO i sverige, og få det godkjent i norge da?[/QUOTE]
Done! "Biler godkjent av SFRO er ikke godkjent for eksport" var svaret jeg fikk.
Problemet som går igjen er at BT krever dokumentasjon på alt selv om det er dimensjonert grovt nok til å holde en hel oljeplattform i lufta.
17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
07 Opel Zafira OPC "bussen"
92 240 "Turbo" venter på bedre tider
x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro
her finner du jo litt øhlinssnacks til litt rimeligare prisar ein det du snakka om
http://www.igmab.com/
fant det innpå tråden til mats ivarsson, han har handla så og sei alt til understellet sitt der ifra og er visst veldig fornøgd
Nja, öhlins føler jeg koster ca 10.000,- for mye pr hjul for at det skal være forsvarlig. Samme hvor bra det er:P
Så det blir nok kaplhenke racing rigga rund baut til slutt=)
Takker
Var å henta "ny" kompressor idag. Nå blir det luft nok iallfall
![]()
Sist endret av Exerqtor; 29/07/10 kl 13:45
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
hehe, skikkelig kompressor du handla ser det ut for
men luft verktøy trenger mye luft så![]()
Haha ja det var en sånn en stor jævel:P
Ingersol Rand blokk og 5,5kW motor på 600L tank med 12bar maks trykk.
Skal klare å dra unna det meste som er dahehe
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
ja, skal tro det!
Fått gjort rein pressa nå, så er det å få ut div rust å slam imorra fra tanken.
Også har jeg fått hekkla no ledningsnett innvendig.
![]()
Sist endret av Exerqtor; 29/07/10 kl 13:45
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Nice. Blir bra dette.
Kommer til og følge med.![]()
[QUOTE=Exerqtor;25900]Nja, öhlins føler jeg koster ca 10.000,- for mye pr hjul for at det skal være forsvarlig. Samme hvor bra det er:P
Så det blir nok kaplhenke racing rigga rund baut til slutt=)
Takker
Var å henta "ny" kompressor idag. Nå blir det luft nok iallfall
QUOTE]
kaplhenke har jo utruleg fine prisar dåog virker som dei fleste som kjøper der er fornøgd og..
misunner deg den kompressoren:(mykje må ein ut med for nko slikt?
Hahaha, vært i verkstedet vårt og henta kompressor nå eller?!
![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Haha se der se. Den er vell enda eldre? Ser iallfall ut som det på motorn:P
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Ja, den kan nok være enda eldre, det vet jeg ikke. Var farlig lik iallefall![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Yes, er nok det samme greiene.. Ser din/deres har tre rør som går mellom blokkene? Hvilken blokk er det der?
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Det aner jeg ikke, er ingen dreven kompressorekspert jeg. Er Roger som har kjøpt den, men jeg og broren hans er så frekke og sier den er "vår".![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Hehe ok, en dritt egentlig..
Trur jeg har kommet fram til åssen calipere det blir på bilen nå å![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Hva da? Wilwood?![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Jeg hadde godt for Trommelbrems Foran og bak jeg!de hadde vert rått!
Hehehe...![]()