Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 8 av 54 FørstFørst ... 6 7 8 9 10 18 ... SisteSiste
Viser resultater 176 til 200 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #176
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Så det der når du nevnte det =) Skal vel la seg gjøre med en 90grader

  2. #177
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Jau ikke noe stress med en 90 grader, fatter bare ikke hva de har tenkt på når de laga det.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  3. #178
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Hvorfor antar du at de har tenkt i det store og hele

    Men takk for tipset !

  4. #179
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  5. #180
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    "problemet" med grenrøret er vel at det egentlig er laga for å monteres andre veien. Også har de snudd flensen, for "toppmontering" i ettertid, men ikke trukket første røret tilbake/holdt igjen kollektoren/flyttet den litt bakover.
    Sveise 90grader på vannpumpa går også.

    Ingen som har sjekket muligheten for godkjenning hos SFRO i sverige, og få det godkjent i norge da?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  6. #181
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Trur faktisk ikke det er tilfelle med det her grenrøret:P

    Skal sjekke opp litt, men norge bruker jo å være bitch å få til ting i.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  7. #182
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Mente fra fabrikk, altså.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  8. #183
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=Joakim-G_R;23886 Ingen som har sjekket muligheten for godkjenning hos SFRO i sverige, og få det godkjent i norge da?[/QUOTE]

    Done! "Biler godkjent av SFRO er ikke godkjent for eksport" var svaret jeg fikk.
    Problemet som går igjen er at BT krever dokumentasjon på alt selv om det er dimensjonert grovt nok til å holde en hel oljeplattform i lufta.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  9. #184
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    her finner du jo litt øhlinssnacks til litt rimeligare prisar ein det du snakka om

    http://www.igmab.com/

    fant det innpå tråden til mats ivarsson, han har handla så og sei alt til understellet sitt der ifra og er visst veldig fornøgd

  10. #185
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Faen så gromt det blir

  11. #186
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av amazonbrage Vis post
    her finner du jo litt øhlinssnacks til litt rimeligare prisar ein det du snakka om

    http://www.igmab.com/

    fant det innpå tråden til mats ivarsson, han har handla så og sei alt til understellet sitt der ifra og er visst veldig fornøgd
    Nja, öhlins føler jeg koster ca 10.000,- for mye pr hjul for at det skal være forsvarlig. Samme hvor bra det er:P

    Så det blir nok kaplhenke racing rigga rund baut til slutt=)

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Faen så gromt det blir
    Takker

    Var å henta "ny" kompressor idag. Nå blir det luft nok iallfall





    Sist endret av Exerqtor; 29/07/10 kl 13:45
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  12. #187
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    hehe, skikkelig kompressor du handla ser det ut for
    men luft verktøy trenger mye luft så

  13. #188
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha ja det var en sånn en stor jævel:P

    Ingersol Rand blokk og 5,5kW motor på 600L tank med 12bar maks trykk.

    Skal klare å dra unna det meste som er da hehe
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  14. #189
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    ja, skal tro det!

  15. #190
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Fått gjort rein pressa nå, så er det å få ut div rust å slam imorra fra tanken.







    Også har jeg fått hekkla no ledningsnett innvendig.



    Sist endret av Exerqtor; 29/07/10 kl 13:45
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  16. #191
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    31. jan. 2010
    Sted
    Sykkylven
    Innlegg
    3.350
    Antall takk

    Standard

    Nice. Blir bra dette.

    Kommer til og følge med.

  17. #192
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    [QUOTE=Exerqtor;25900]Nja, öhlins føler jeg koster ca 10.000,- for mye pr hjul for at det skal være forsvarlig. Samme hvor bra det er:P

    Så det blir nok kaplhenke racing rigga rund baut til slutt=)



    Takker

    Var å henta "ny" kompressor idag. Nå blir det luft nok iallfall
    QUOTE]

    kaplhenke har jo utruleg fine prisar dåog virker som dei fleste som kjøper der er fornøgd og..

    misunner deg den kompressoren:(mykje må ein ut med for nko slikt?

  18. #193
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Hahaha, vært i verkstedet vårt og henta kompressor nå eller?!

    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  19. #194
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha se der se. Den er vell enda eldre? Ser iallfall ut som det på motorn:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  20. #195
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Ja, den kan nok være enda eldre, det vet jeg ikke. Var farlig lik iallefall
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  21. #196
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Yes, er nok det samme greiene.. Ser din/deres har tre rør som går mellom blokkene? Hvilken blokk er det der?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  22. #197
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Det aner jeg ikke, er ingen dreven kompressorekspert jeg. Er Roger som har kjøpt den, men jeg og broren hans er så frekke og sier den er "vår".
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  23. #198
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hehe ok, en dritt egentlig..

    Trur jeg har kommet fram til åssen calipere det blir på bilen nå å
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  24. #199
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Hva da? Wilwood?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  25. #200
    Registrerte brukere Lindquist sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Innlegg
    234
    Antall takk

    Standard

    Jeg hadde godt for Trommelbrems Foran og bak jeg! de hadde vert rått!

    Hehehe...

Side 8 av 54 FørstFørst ... 6 7 8 9 10 18 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •