Prøvde å dra listen forsiktig av her om dagen mens jeg sto i vaskehallen, og det virker som den henger i noe lim ca midt på ja. Får se om den vil løsne hvis jeg pirker litt med dette interiør-demonteringsverktøyet Volvo selger. Det burde ihvertfall ikke knuse ruten
Ellers så var gliset på service hos Frydenbø i dag, kaller det "140.000km service" men er litt forvirrende å ha en bil som ligger så langt etter med kilometereneReg.reim og tilhørende storservice ble tatt på 120.000km. Fikk flushet automatkassen med 16 liter olje også, så nå er oljen lyserød og fin, som tynn rød saft
Frydenbø mente faktisk Valvoline MaxLife 10W-40 var riktig olje til denne motoren (med forbehold om at jeg husker riktig, kvitteringen ligger vel i bilen et sted). Ble litt overrasket siden jeg trodde det var Castrol for alle pengene, men jeg ba dem kjøre på det de mente var mest riktig. Regner med det ihvertfall ikke skader...
Eneste merknad jeg ikke var klar over var en liten svetting fra ene simmeringen på drivaksel foran. Burde være en enkel sak å fikse![]()