Det skal ordne seg vett
Aldri vært der selv, har bare kjørt på lånke..
Det skal ordne seg vett
Aldri vært der selv, har bare kjørt på lånke..
Eksos lekkasjen har blitt større, så når den er fiksa får jeg bestille time![]()
Før eller etter lambda ? =)
Får håpe det ikke er grenrøret.![]()
Jørgen Simonsen
1976 Volvo 242 - Bygdestyggen
2013 Kia Cee'd Exclusive - Kondemnert
1978 Volvo 265 V8 - Under restaurering
før lambda desverre.
høres ut som det er eksos pakning.. skal se på det i morgen![]()
Ikke stol på lambdaavlesning da =) Må fikses før mapping ja !
jepp.
nei, merker at bilen ikke er normal med såpass lekk..
Grenrøret har sprukket ja, ganske svær sprekk på syl 3 ved flensen. Skal prøve å sveise den nåhåper det ikke er fler sprekker..
Auda, stålet rett ved sveisinga som har sprukket eller selve sveisen ? Får tru det bare er å sveise opp igjen ! Heiv du grenrøret i varmeovnen etter sveisinga forresten ?
Stålet ved sveisen.. Ja håper det
La Grenrøret foran varmekanon![]()
Da får vi håpe at det holder ! Har du noen stag for å avlaste grenrøret ?![]()
ja, håper det.. er jævla lei nå :P
har et flatt jern flens til flens.. 5x50mm mener jeg![]()
skal fyre opp byggtørka snart nå, å få litt temp i verkstedet
så bytte fordeler lokk å rotor fra Beru til Bosch!
deretter flashe fra 2.1.0c til 3.1.0 på MS'n og prøve nytt tenningsmap fra Berg![]()
Grenrøre er sveise, flasha ecu til 3.1.0 koden å la inn map fra berg i dag
Men tunerstudio kommer med feil mld på trigger angle, prøvde å justere men det ble ikke forskjell :S
Tips utdelt på PM! Tar forbehold for skriveleif og korttenkthet med tanke på klokka ! Regner med jeg har update når jeg våkner ?
skal få en iløpet av dagen ja, akk våknet jeg og så hehe![]()
Skal prøve å flashe tilbake til 2.1.0 da jeg ikke får fyra med 3.1.0 koden.. Håper det løser saken, så flashe til 3.1.0 igjen etterpå å se om den funker
Har bestillt e merka firepunkts seler og acropolis ratt og, føler det er lite vits i 3 punkts beltene med bøttestoler...
Får 4 punkts seler med "vanlig" beltespenne som er E merket og dermed godkjent på vei !![]()
SEND LINK FORT SOM SAT******!!! hehe den der skal jeg også ha i såfall og søke godkjenning og montere!!! er jo et must å ha i en 242 som man skal dulle å dalle inn alt av duppedingser ihehe
Kansje bare jeg som tolker E-Merket som godkjent ?
Litt usikker på hvorvidt det er godkjent for norsk vei og Vegdirekterotet, har ikke sett så mye info om den saken egentlig ?
Kodja: http://www.pedersens-racing.no/bil/Sabelt/belter/
Berg: jeg tolker også e-merket som godkjent..
mener det skal gå igjennom jeg, så fremt 3punkts selene fortsatt henger der..
flasha tilbake til 2.1.0d idag, og da fungerte bilen
men responsen er ikke der.. sjekka tenninga og MS å veiva viser det samme.
høres nesten ut som den går på 3, men den reagerte hvis jeg dro ut ei å ei pluggledning..
lurer på om jeg skal kontrollere plugger, ventil klaring og rengjøre + kalibrere BB-lambda igjen, da bilen ikke får nok bensin når turbotrykk kommer :S