Kan lage en liten video av dumpen når den er montert, så får vi alle se/høre hvordan den er!
Mvh
Kan lage en liten video av dumpen når den er montert, så får vi alle se/høre hvordan den er!
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Var ute og kikket litt i motorromet idag før eg dro på jobb, og så noen koblinger på framsiden av luftfilterboksen.. Fjærnet disse fra boksen, og la de under varmeskolet til BSR filteret.. Fort satt koblet sammen liksom, om dere skjønnerHva er disse til? Og gjør det noe at de ligger fint under der?
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Ingen som vet noe om dette?
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
få se bilde så skal jeg forklare hva det er
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Kan kanskje ha noe med veivhusventilasjonen å gjøre?
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
er sånn på bilen min også bare at boksen er tatt vekk og slangen er lagt ned under bilen så bilen er FULL av olje under å det skal fikses med en catch tank til sommeren når bilen blir kjørt igjen![]()
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
kjøpte også en sånn RLF kopi, med dobble trakter, synes den var slapp, og den dompa hele tiden med vanli kjøring![]()
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Da er www.blocket.se neste stopp!
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
lån deg en varebil i 2 dager å så brenner du ned til JB å handler f.eks.
Eller, finne deg en kasse på blocket, få den sendt til grensa, å så kjører du te grensa å henter den i kombi med en harry-tur![]()
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
JB sender deler til grensa i hvertfall. Kan jo godt hende de sender til Norge og. Du får ringe å spørre. Hyggelige folk der![]()
Når jeg tenker meg om så har vi jo også www.lagabasen.se![]()
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic
det kommer faktisk en del olje ut fra den slangen hvis du ikke har helt frisk veivhus ventilasjon, har problemer med det selv og det er ikke hyggelig å vaske motor for olje en gang i uka for å holde den pen! bare et lite tips er å enten rense veivhus ventilasjons boksen eller skaffe deg en catch tank som jeg skal til sommeren(sammtidig som jeg renser boksen!)
Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
1989 modell 245 brukis
1987 modell 740 turbo prosjekt
1977 modell 242 Prosjekt
1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
momy said i could not handle a V8, momy is now religious!
Takk for tipsene "Testdriver"
Skal sjekke ut deisse nå, og se om eg finner noen
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Ser ut til å være vanskelig å finne en bra kasse her i området, så da blir det å se litt rundt på svenske sider osv.
Men vis en går ut ifra pris vs. holdbarhet, er det M45, M46J, M46P, M46J/P eller M47 som er best da? Hører så mye rart at.
Den må tåle rimelig normal kjøring fra en org B230FT, + luftfilter, 3" JT å dumpventil (Ikkje at den gjør mye med effekten men)
Kommer til å se på blocket nå, og spørre om de kan sende den til svinesund, så kan eg plukke den opp der, samtidig som eg tar en harrytur
Mvh
Nåværende biler:
| 1997 BMW E39 520i |
Tidligere biler:
| 1989 Volvo 240GL | 1996 VW Vento 1,8CL | 1998 VW Passat 3B 1,8T 20V | 1989 Volvo 745 Turbo Intercooler | 1979 Volvo 244L | 1993 Volvo 945GL |
Er vel utan tvil M45 som er best når det kjem til haldbarheit, M46 deretter med raudt inkort sia den vart laga til turbobilane, men den har svakare 5-gir, men kor ofte får du henta ut fullt moment der![]()
Av de kassene du nevner der så er M46P den beste, og disse er da vell billig i sverige!
X: 1995 945 Lt
X: 1986 745 Tic