Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 7 av 54 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste
Viser resultater 151 til 175 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #151
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    25. jan. 2010
    Sted
    Bodø
    Innlegg
    444
    Antall takk

    Standard

    rått prosjekt dette

    Hvilken side skjørt er det du bruker ?

  2. #152
    Registrerte brukere NilsenTurbo sin avatar
    Medlem siden
    05. jan. 2010
    Sted
    Melhus
    Innlegg
    191
    Antall takk

    Standard

    Det er vell "hella" bak og side sjørt, og "bross" front spoiler^^. megen pen kombinasjon spør du meg
    VOLVO GOFØRTI

  3. #153
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Ser ting fint til tross for at det ikke står helt i riktig vinkel:P
    Det er sant! Blir aluplate hos meg og.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  4. #154
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoMan Vis post
    rått prosjekt dette

    Hvilken side skjørt er det du bruker ?
    Takker Er Hella på sidene og rumpa.

    Sitat Opprinnelig postet av NilsenTurbo Vis post
    Det er vell "hella" bak og side sjørt, og "bross" front spoiler^^. megen pen kombinasjon spør du meg
    Stemmer det ja, synes det er penere enn ren borss iallfall!

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Det er sant! Blir aluplate hos meg og.
    Jau, snart ferdig med det nå...


    Åsså har det blitt bestilt litt mer motor porno nå
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  5. #155
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Da var det henta





    Sist endret av Exerqtor; 03/05/10 kl 18:38
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  6. #156
    volvobrage sin avatar
    Medlem siden
    20. des. 2009
    Sted
    Oppedal
    Innlegg
    4.631
    Antall takk

    Standard

    sattan så nice mykje måtte du ut med for detta då?såg jo skikkeleg bra ut

  7. #157
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Jeg ga 9800,- SEK for det

    Tada:



    Sist endret av Exerqtor; 03/05/10 kl 18:38
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  8. #158
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Ser ut til at dette kan dra skinnet av pølsa!

  9. #159
    Moderator ArneR sin avatar
    Medlem siden
    23. des. 2009
    Sted
    Overhalla, Nord Trøndelag
    Innlegg
    3.004
    Antall takk

    Standard

    Dette var da pent..
    '83 242
    '92 BMW 325i coupe
    '92 BMW 325td coupe

  10. #160
    Registrerte brukere Lindquist sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Innlegg
    234
    Antall takk

    Standard

    åh! ITB er sykt kult! dette var GROOMT!

  11. #161
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sveise inn 4 dyser nå da, og kjøre sugis?
    Ser bra ut, blir fint med ett plenum der nå.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  12. #162
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Ser ut til at dette kan dra skinnet av pølsa!
    Får håpe på at det iallfall blir bra nok til å klare å kjøre over ei pølse

    Sitat Opprinnelig postet av ArneR Vis post
    Dette var da pent..
    Takker!

    Sitat Opprinnelig postet av Lindquist Vis post
    åh! ITB er sykt kult! dette var GROOMT!
    Takker til deg å Se om det funker like bra som det ser ut bare hehe

    Sitat Opprinnelig postet av Joakim-G_R Vis post
    Sveise inn 4 dyser nå da, og kjøre sugis?
    Ser bra ut, blir fint med ett plenum der nå.
    Haha nei du, hadde jeg ville hatt med 4 dysehull så hadde jeg bare bedt om å få et støpt med det;P

    Jau må få fiksa det nå, men jeg er i desperat nød av et AC/DC Tig apparat!! Noen som har et til over som skal vekk?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  13. #163
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ja da har jeg kommet fram til at jeg må lage bremsevogge :-/

    Ikke akkurat negativt men hadde ikke planlagt å gjøre det. Blir for dårlig plass til plenum med den svære j**la bremsekraft forsterker'n. Øsj.

    Forresten noen som vet åssen det er å få det godkjennt? Vist kraft fordelinga mellom for og bakhjul er riktig og det ikke skal mer kraft til å presse så skal det i teori ikke være noe stress? Eller?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  14. #164
    Registrerte brukere Magnum sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Nyirke
    Innlegg
    543
    Antall takk

    Standard

    Koselig med parts det her! Har lyst å bygge 4 spjeld på min og. Men seriøst, begynner å bli konge den bilen her nå da

  15. #165
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Jo takk Er å anbefalle det her fra Unik Racing vist du skal ha 4 spjeld. Kjempe trevlig han som lager dem å lett å ha med å gjøre! Verdt pengene uten tvil!
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  16. #166
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Ja da har jeg kommet fram til at jeg må lage bremsevogge :-/

    Ikke akkurat negativt men hadde ikke planlagt å gjøre det. Blir for dårlig plass til plenum med den svære j**la bremsekraft forsterker'n. Øsj.

    Forresten noen som vet åssen det er å få det godkjennt? Vist kraft fordelinga mellom for og bakhjul er riktig og det ikke skal mer kraft til å presse så skal det i teori ikke være noe stress? Eller?
    Blir sånn når du er prylbög... Sikla på sånt innsug selv.
    BT blir nok ikke overhappy, det kreves masse tester mtp pedaltrykk og bremsevirkning over tid+++ Med andre ord mye styr.
    Du kan bli med meg til tüv?
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  17. #167
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    haha, like jälla pryl bög du med;P

    Nja, koster mer enn det smaker å tüv godkjenne den gammle bolindern:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  18. #168
    Registrerte brukere Lindquist sin avatar
    Medlem siden
    17. des. 2009
    Innlegg
    234
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    haha, like jälla pryl bög du med;P

    Nja, koster mer enn det smaker å tüv godkjenne den gammle bolindern:P
    er ikke sikker på om Biltilsynet godtar Tüv godkjente biler lenger, var vertfall 2 kamerater av meg som bygge 2stk Bmw M3 E30 S14 turbo 500hk+ og dem skulle på tüv men hadde fått beskjed av Biltilsynet at de ikke fikk det godkjent alikevell. men kan ver det var noe annet som gjor det.

    fant ut at jeg fikk problem med innsug og bremsekraftforsterkeren på 940 min også, så det blir pedalboks på meg.

  19. #169
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    peent
    ser ut som det blir mindre plass for plenum til deg, i forhold til hva jeg har.. kunne ikke kjørt "cosworth stuk" du nei hehe
    to bremse pumper og clutch pumpe inne i coupe'n gjør vell saken enklere

  20. #170
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Vet ikke om tüv er så gæli jeg... Hørt noe ymt om rundt 600euro ca for en tilsvarende ombygging.
    I dette tilfellet er det jo snakk om bremser og hjuloppheng som er basert på standardgreier.
    Ikke å stappe en altfor stor motor i en liten bil som e30 prosjektene.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  21. #171
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Lindquist Vis post
    er ikke sikker på om Biltilsynet godtar Tüv godkjente biler lenger, var vertfall 2 kamerater av meg som bygge 2stk Bmw M3 E30 S14 turbo 500hk+ og dem skulle på tüv men hadde fått beskjed av Biltilsynet at de ikke fikk det godkjent alikevell. men kan ver det var noe annet som gjor det.

    fant ut at jeg fikk problem med innsug og bremsekraftforsterkeren på 940 min også, så det blir pedalboks på meg.
    Nei gud vet, må lage to stk torpedo plater på v. side uansett, blir vanlig bremsekraft forsterker når jeg skal ha i 8v maskina..

    Har du allerede bestilt inn det som trengs eller? Kunne kanskje kjøpt sammen å spare litt frakt..

    Sitat Opprinnelig postet av VolvoR-Sport Vis post
    peent
    ser ut som det blir mindre plass for plenum til deg, i forhold til hva jeg har.. kunne ikke kjørt "cosworth stuk" du nei hehe
    to bremse pumper og clutch pumpe inne i coupe'n gjør vell saken enklere
    Hehe, ja trangt ble det! Å Cosworth er styggdom

    Blir å lage som du sier ja, men blir hjemmelaga. Synes det er for gæli å gi såpass for noe som går fint å lage selv.

    Sitat Opprinnelig postet av turb00le Vis post
    Vet ikke om tüv er så gæli jeg... Hørt noe ymt om rundt 600euro ca for en tilsvarende ombygging.
    I dette tilfellet er det jo snakk om bremser og hjuloppheng som er basert på standardgreier.
    Ikke å stappe en altfor stor motor i en liten bil som e30 prosjektene.
    Nja, vet om fler som har vært i kontakt med dem ang godkjenning med TÜV pappirer. Vi har hatt problemer med ekstra utstyr også. Som er TüV godkjennt som ikke vi får lov til å sette på.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  22. #172
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    Lars: ser slik ut ja! cosworth er saker ja
    regner med at du snakker om plenum?
    mulig vi har samma klaringa mot syl 4? jeg hadde 5-6cm som MAKS mål, har 2-3mm klaring fra plenum til br.kraft forsterker.

  23. #173
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha!

    Ja det jeg snakker om, vet ikke hvor mye det er, tenkte meg en tur ner på verkstedet etterpå. Kan måle da er nok ikke noe mer fra tuppen av "tuten" og til forsterker'n.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  24. #174
    Registrerte brukere Berg Performance sin avatar
    Medlem siden
    20. jan. 2010
    Sted
    Mo i Rana
    Innlegg
    1.052
    Antall takk

    Standard

    Blir sinnsykt bra dette Liker stuket og motoroppsettet!

    Har du hørt noe om holdbarheten på det grenrøret der ? Har akkurat bestilt meg ett slikt

  25. #175
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Takker!

    Nja har ikke hørt noe verken ros eller pepper. Men det virker solid iallfall..

    MEN!! Du må belage deg på å sveise det om litt, ligger VELDIG nærme uttaket til vannpumpa. Enten 90 grader på pumpa eller flytte litt på ene runnern på grenrøret.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

Side 7 av 54 FørstFørst ... 5 6 7 8 9 17 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •