hehe moro
jeg har et instrumenthus som Dave Barton ALDRI har sett maken til før i sitt 10 årige liv med instrumentskiver...
sneeedig at det skal være så mye forskjellige slike... eneste kule jeg fant ut i går var at det huset som står i bilen har 3 pærer for belysning og ikke 2 som jeg har satt inn og som står i de nyere mener jeg.
Fikk nemlig tilsendt en ny instrumentskive i går fra Dave pga den jeg fikk i utgangspunktet ikke passet, men da jeg skulle montere den igjen så passet det ikke da heller... tok å skannet skiva og sendte han samt bilde av temp\tankmålerene og heller ikke de har han noen gang sett maken til.
jeg VISSTE at denne bilen var spesiellhehehe.....
ja de var forskjelligemerkelig altså!!
meeen det greie er at antageligvis i løpet av kort tid nå så har jeg EL speedo instrumentet up and running. fant ut at på den runde kontakten så står det jo små tall som merker possisjon som jeg ikke har lagt merke til enda, og da må jeg få tak i en kontakt som stammer fra 89+ så jeg får talla på riktig plass og bare flytte over ledningene fra 82 kontakt til 89+ kontakt. da er det mest sannsynlig done og up and running ganske fort. alle de små pinnene inni der er jo bare å vippe ut med ei lita nål og så sette i ny kontakt uten noe kutting av kabler og kabelsko!!!bilder og dokumentasjon vil komme asap når jeg får gjort dette!
venter Enda på KSR sitt svar på mailen... synes det tar litt lang tid...