Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  669
Side 9 av 206 FørstFørst ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... SisteSiste
Viser resultater 201 til 225 av 5126

Tråd: Kodja/Byneset Customs 242 TURBO: B230+16VTurbo: starta

Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av ChrML Vis post
    Ble bra det
    takker

edit: fant en superbil med samme type ratt som jeg har
    http://www.pistonheads.com/gassing/t...Minotaur%20Mk2

Registrerte brukere Agrostar sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Antall takk

Standard

Yengis har jo to-trinnsvifta ifra 940/960 der han har automatisk på begge trinna i tilegg til manuell styring. Meinar han brukte ein 2 trinns termostat ifra inkort han ikkje veit

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

da må jeg lese litt der gitt

edit: hvor er tråden henne da??

Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Antall takk

Standard

Tråden er bim badabom xD Var på den 244 Classicen, og er ikkje sikker på om han har laga nokon ny tråd på den sidan den er solgt.

Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Antall takk

Standard

Ja har enda orginale 240 addon sidekjørt liggende til deg.. få det tillpassa med skvettlappene forran så tror jeg det blir helt konge.. noen som tar vare på 242 å har planer som passer min smak synes jeg bør få kjøpe dem:P

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

ja har jo prata med deg tidligere også om det. litt moro med akkurat Det der! men blir litt snedig å ha slike skjørt på midten. innsynskydd bak og ingenting foran... må finne på noe lurt der også. ser litt snedig ut med ingenting annet enn originalleppa der da sett i sammenligning! men det finnes jo R lepper å sette på... ikke helt dit jeg vil med 242n men... lure\fine tips mottas med takk!

pm sendt

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Da er vingen montert på bagasjelokket endelig nå får den ligge trygt og godt inne til fredag\lørdag så den får herda pittelitt bare.... klarer ikke å vente lenger enn til da!!! sweeeeeet

låsen skrudd fast og vaier til el åpnern koblet opp.

distanseklossenes dimensjoner. noen som kan regne ut teoretisk downforce effekt på 240 med de forskjellige hahaha

medfølgende "skum"puter for å forsegle og tette mot hulla så det ikke trekker inn vann. misstenker at akkurat disse er det et fåtall som monterer... blir et liiiten glippe mot klossen på undersiden, men hva gjør det kontra bagasjerom med fuktighet??

kant i kant med tuppen av vingen nesten

det der har ligget lenge på lager! merkelappen er til og med falma... for de som aldri har sett en slik: det er deksel til å sette over choke spaken når bilen har Innsprøytning istede for forgasser litt penere enn å ha den visende hele tiden ja!

permen min som alle kvitteringer og dokumenter blir samlet i

Registrerte brukere sjefsbonden sin avatar
    Medlem siden
    09. jan. 2010
    Sted
    Vassås
    Antall takk

Standard

fyy fader og pent det kommer te og bli med den vinga
    Volvo 940 95' Worklog
    Volvo 240 86'
    Volvo 740 88' X
    Volvo 940 94' X
    Volvo 240 87' X

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av sjefsbonden Vis post
    fyy fader og pent det kommer te og bli med den vinga
    oooh jess

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Da har jeg fått hjem det originale Palm Beach sportsrattet! dagen etter betaling!!!

litt detaljbilder for de som lurer litt på hvordan i all verden et slikt ratt henger sammen. jeg lurte i alle fall førstegangen jeg tok i et sånnt ratt hvordan puta og alt var festa. borrelås på baksiden, løftes av og ut fra borrelåsene og dras forsiktig ut rett mot deg... på baksiden\undersiden av puta er det en liten kant som sitter i kanten på selve navet, et spor. derfor er det lite pent kanskje å bruke annet enn original nav da ingen andre har denne utsparringen som puta trenger for å skjule skjøtene på undersiden.

før montering skal jeg ha litt lim i kanten på skinnet på undersiden der det har løsnet pittelitt. samt rense hele sullamitten og kjøre full oppfarging i samme farge(sort) ser godt antydningene til langvarig bruk uten rens og impregnering i flater som toppen og der tommelen ligger på kl 3 å 9.
    dessverre ser jeg at pinnen for kontakten mot strøm for tuta er defekt\borte\knekt så der må det fikses noe. noen med lure forslag til løsninger på det??

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Grattis med rattet! Si fra når du skal selge da

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

hehe ohjess takk!
    bøy du å på det eller?

blir nok ikke solgt med det første nei, skinnpleie å få det strøkent nå. emblemet i midten er litt slitt så tror jeg skal forhøre meg med bilreklame om de kan kutte en nytype logo som passer på rundingen der tuta er, altså den sorte der det står volvo... bad\good idea? litt rufsete knapp så når resten får en shining så burdet det være like bra synes jeg...

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

enda litt flere Palm Beach bilder fra bildehora på forumet hehehe men har da begynnt med skinnpleie type RENS av rattet...

som dere ser er det preget av lang bruk, i kringla på topp i rånestilling så er det slitt såpass at jeg regner med fargen kommer til å forsvinne helt før jeg er ferdig med rens. på kl 9 å 3 er det også slitt, mest på kl 9 da man som regel holder der når man girer og da har det kommet helt på innsiden av fargen så den er borte.
    få alt rensa skikkelig med slik spray som jeg bruker, glemte å ta bilde av den så det kommer som en edit senere... skal stå slik til i morgen nå, så blir det flytende rens x2 omganger for å være helt sikker. å Så kommer fargebehandlingen så om en 14 dagers tid så er det mulig det blir montert. ikke før da det tar sin tid med arbeidet + herdetid på top finishen for å forsegle fargen i topp for slitestyrke.
    ser også emblemet i tuteknappen at den er litt sliten. så får sjekke ang nytt emblem der. vært stilig med nytypen logo der?? volvologoen + 16V hehe

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Arendal (aust-agder)
    Antall takk

Standard

du lodder på 2 ledningsbiter på det metallet som er igjen, så på med nye kabelsko og kobler det til

Registrerte brukere
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Ja, jeg ga bud på det. Men når selger ikke gidder å ta seg bryet med å si fra om budet går opp eller poster i tråden sin hva høyeste budet er på så er det ikke lett å følge med heller tide. Høyeste bude jeg så var 1600kr(så jeg bød) etter det var det plutselig solgt:s

Registrerte brukere
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Vanvikan
    Antall takk

Standard

Blir bra dette Men står ikke vingen litt vel langt innpå luka?
    Femmer skal være rettstillt

Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Gaupne
    Antall takk

Standard

Du kan no takke litt da for at du fekk råd til det rattet xD

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Kenneth D: 1700+frakt blei det hehe

Agrostar: jupp, må takke deg fordi du kjøpte en tlf fra meg så jeg fikk råd å by litt høyere hehe... uten det så hadde jeg stoppa på 2dre budet på 1500 som var impulsbudet... nå er det å tygge knekkebrødet to ganger før jeg svelger... for nå er det ikke stort mer enn bensin og litt mat igjen på budsjett før lønninga kommer igjen. ufattelig med cash som går når man driver med bil gitt....

OH Korpan: nesj synes den står passe langt bak jeg. skruene er jo helt i bakkant i "ramma" på undersida så får ikke skrudd det noe bra om jeg har den lenger bak.

Dagge: hvordan? skjønner ikke helt hvordan du tenkte det der nå

Registrerte brukere volvo740tic sin avatar
    Medlem siden
    13. jan. 2010
    Sted
    Ilseng
    Antall takk

Standard

pent ratt

Registrerte brukere lofsbergracing sin avatar
    Medlem siden
    17. jan. 2010
    Sted
    Hvittingfoss, Norway
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av Kenneth D Vis post
    Ja, jeg ga bud på det. Men når selger ikke gidder å ta seg bryet med å si fra om budet går opp eller poster i tråden sin hva høyeste budet er på så er det ikke lett å følge med heller tide. Høyeste bude jeg så var 1600kr(så jeg bød) etter det var det plutselig solgt:s
    Må beklage dette.

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

don't do kenneth D kan få lov å komme å sikkle på et kommende strøkent palm beach ratt hver ukedag på lade han hehe

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Da har jeg fått montert Gruppe A vingen å nytt bagasjelokk på bilen!
    ble bedre bil utav det ja... kasta brosjan nedi trunken... så stod jeg uttafor å justerte det inn

skal bestille ny breilist til bagasjelokket fordi de bitene jeg hadde her var for mye skader på så gidder ikke å sette på + det var umulig å få av de gamle restene av klips... kommer vell over helga tenker jeg

er også i samtale med en britisk kompis ang. EDIS tenning og får han til å sjekke ang Megasquirt for meg. Ford kar som går på huggern borti der så er nok håp for å finne EDIS tenninga i det minste ganske greit! og antydet ca 4700 NOK for å styre motorn, det han kosta på den trimma Ford Ka han driver med

bilder av bagasjelokk+vinge på bil kommer når tlf har lada seg litt!

Registrerte brukere A.Finstad sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Norway
    Antall takk

Standard

det tar ikke to timer å lade tlf
    Arne Finstad(finsta'n)Granhus 91 model
    1989 modell 245 brukis
    1987 modell 740 turbo prosjekt
    1977 modell 242 Prosjekt
    1988 modell 740 GLE Vinterbil å kansje banebil med sekser
    momy said i could not handle a V8, momy is now religious!

Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Antall takk

Standard

Sitat Opprinnelig postet av A.Finstad Vis post
    det tar ikke to timer å lade tlf
    nei! men det tar faaaaaaen meg 2 timer å laste opp 7 bilder på photobucket!!! hælvetes tregt i kveld da... trur jeg har nådd grensa for opplasting på en mnd hehe... allerede liksom!

Side 9 av 206 FørstFørst ... 7 8 9 10 11 19 59 109 ... SisteSiste

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •