Holder seg en del renere i motorrommet med den plata på.
Tilbake til utstyrsfronten.
Gjorde et forsøk på å få tak i et par brukbare bruktesolskjermer med lys i. :
Her fant fort stikket til høyresiden. (Nesten alle tilkoblinger ligger jo klare på denne bilen) Dog fant jeg ikke venstresiden.
De var heller ikke 100% strøkne i finishen, så dette delprosjektet ble foreløbig lagt på is. > Til salgs!
Så det er lagt opp til lys på passasjersiden? Har lys i begge mine men har ikke koblet opp noen av dem.
'21 Audi E-tron 55 Sportback S-line
[X]'07 Volvo S60 2,4D 163hk Summum
[X]'95 Volvo 945 LT (Prosjekt/finbil)
oi, det var dyrt for dekselet under motoren ! Så for meg maks et par hundre kroner for den lille plasten. Den sprekker vel egentlig ikke så lett, selv om mitt gamle var sprukket, så er vel kanskje verdt det![]()
Geir Boman Rinde
Volvo Car Club Norway - VCCN.NO
Varamedlem
---
Volvo V90 R-design T8 2020
Mangler noen trykkrør også....![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Sommeren 2008 var bilen inn til sin første EU-kontroll.
Resultatet ble 1 irriterende 2-er. Resten var bare 0.
2.3 Stor slitasje i ytre endeledd: venstre side (2)
Her ble kostnaden som følger hos Nardo Bil:
Skiftet endeledd en side 474,00
Styrstagsenda (VO 3516944) 382,14 - 15% 324,81
Justering spissing 237,00
Teknisk kontroll 0,00
Sum: 1035,81
Her må jeg legge til at Kverneland Bil skulle ha 2400,- for samme jobben.![]()
da er det vel ikke lenge til du skal inn på kontroll igjenn, siden du var inne sist i 2008![]()
Kva nummer har du motorstyrings-hjernene? Ser at du har elektrisk vifte på sugemotorbil.
2006 V70R AWD sonicama, 2007 XC90 Executive D5, 1992 244 Classic++
x: 1992 244 Classic, 1982 244 Turbo, 2004 S80 AWD, 1983 245 tic, 92 240 classic, 2 x V70R AWD -00, 90 760 TIC , 78 245L
Sist endret av eds; 10/09/10 kl 21:18
Den fine spilleren syntes jeg trengte noen fine høyttalere og spille på.
Derfor ble dette kjøpt inn som frontsett:
Betalte ca 1500,- på Bilradiospesialisten.
Ny runde på e-bay:
![]()
Digger vogna di bare mer og mer! Mangler turbomotor nå. Men må si at skiboksen ødelegget litt de gangene vi har passert hverandre. Hadde vært moro å fått beskuet bilen din nærmere en gang. Stå på med det gode arbeidet!
Ødelegger LITT?
Ødelegger mye! -men takk for at du sa det pent
Har planer om ny skiboks i bilens farge, men den jeg har nå låner jeg gratis av svigerfar (snille mannen) og da klarer jeg ikke å forsvare en investering på ca
8K bare pga finishen.
Må få til en treff, ja, men vogna er litt shabby for tiden, så det er ikke så morro å vise frem. (Har en del prosjekter på huset som må forseres før vinteren).
EDS
Sist endret av eds; 11/09/10 kl 17:44
Ene nakkestøtten montert:
Må vel justeres litt etterhvert![]()
Sier bare en ting: Lekkert!
Var den til 940, eller var det "universalt" ?
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Er nok en XC90 støtte fra 2004-modell. Den passer nok ike rett i festet på 940, fordi det er mye smalere mellom stengene. Derfor kjøpte jeg meg ei meget pent brukt ramme fra en 960 og oppdaget da at det gikk an å bruke et par andre hull.
Tilfeldigvis var dette en el.stol - så jeg tilpasset det lille som måtte gjøres og flytta over trekket:
Nå er jeg på jakt etter en el.stol til høyresiden!
sikkeli familie bil nå!![]()