var jo sånne bilder jeg tenkte å ta. 242 i solnedgang, ikke 242 i nedgravd sand... doh! hehe
Hahahaha ! jeg tror jeg dør !![]()
var jo sånne bilder jeg tenkte å ta. 242 i solnedgang, ikke 242 i nedgravd sand... doh! hehe
Hahahaha ! jeg tror jeg dør !![]()
hehe trodde vi å skulle døvve av latter når jeg stod fast dermen godt du kom å hjalp meg
antar ingen var så dumme å dytte i vingen når vi skulle komme opp... men så i dag nå at den var sprukket rett over venstre feste deri alle dager da... er vell bare å få tryla inn noe lim der så det ikke sprekker mer og pusse og få den lakka opp igjen sammen med bilen når den tid kommer... dårlig gjort ass...
kjøpt lakk og plastikkgrunning så jeg kan ta litt småtteri på bilen nå før det blir styggvær... skal hjem å pusse over de listene som går langs midten av dashbordet i dag og så lakke de opp i bilens farge for å se hvordan jeg liker det. har et ekstra sett dekorlister der som sett på forrige sidesamt spraysparkle det dekslet med struktur på oversiden av rattstammen før grunning og lakk kommer på det også
dreiv å tenkte litt på shiftlight i det dekslet... noe som er mulig å koble opp\lage ut fra den originale store turtellern det? koble seg til på noe vis eller noe??
neinei helt sikkert ingen som trykka på vingen! det ser man jo ikke er sterkt nok!men kan jo være den har stått litt i spenn? merkelig lell synes nå jeg. syntes ikke den stod i spenn når jeg monterte i det heletatt.. anyways... må jo fikse før det kommer fukt\regn og slikt mot frost tida og det fryser på og sprenger videre innenifra :s
Hei
Det spørs om om hvilken du vil bruke. Er flere utgaver. Jeg, for min del, har brukt den siste utgaven på alle mine 240'r. Så lenge du bruker oppsett med nyere enn -86 hovedinstrument og el.bakaksling, kan du kjøre med hvilken som helst innsprut eller motor. Tror jeg har 1 eller 2 tilovers. Skal ikke love det helt. Si ifra hvis du er interesert.
er langt igjen enda til jeg kommer til å montere noe cruisecontroll i såfall, men greit å vite
ser de går for 1500SEK komplett på tradera nåikke sååå ravgæli d da.
vært ut og fiksa litt småtteri igjen
for de som spekurerer... den chromlista på listene kan trykkes ut med negelen
tok å pussa ned de midtlistene langs dashbordet med våtslipepapir. pussa ned det øvre rattnavdekslet fritt for struktur med våtslipepapir.
fikk seff feil grunning i forhold til det jeg brukte før så blei jo ikke så lett å se om det ble for mye grunning eller ikke så måtte pusse ned det dekslet en gang til og det var ikke så enkelt å unngå sig.
skal pusse lett over en runde i morgen igjen kanskje og ta et kjapt nytt strøk. ellers ser det ok ut.
har de sorte som står i bilen nå som backup om jeg ikke liker looken når det først er montert... men tror kanskje det kan friske opp litt med en fargestripe som bryter opp litt. har sett på andre sin at dette gjør litt susen
bilder kommer når det er montert igjen.
Hvilken lakk kode er det på denne? Ligner mistenkelig på min 740 i 213 mid blue.
MrX
2009 V70 D5 AWD
139 om jeg husker rett fra i morges i lakkørska :-P hehe
Gardiner på hjørnelista joooo! Mangler bare en bråta med wunderbaum nå som du har fått lakka alt inni.
17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
07 Opel Zafira OPC "bussen"
92 240 "Turbo" venter på bedre tider
x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro
skal pusse ned det som er av sig og ta et strøk lakk til ja har jeg skrevet
men baums kommer aldri til å henge dinglende fra speilet mitt. er jo bare smådetaljer dette så vil ikke si ALT INNI er lakka som du skriver nei...
Sigvart vært på besøk?![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Sig, kaller det for Sigvart.. fått det av en lakkompis, sikkert noe han mobber lærlinga med..![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
haha sånn ja
mamolv: har funnet et sett elspeiler med oppvarming som jeg skal prøve å få kjøpt meg så håper det går i orden![]()
et lite tips her også om du ikke er klar over det.
http://forum.svenska200klubben.se/vi...hlight=speglar
http://forum.svenska200klubben.se/vi...hlight=speglar
takker for gode tips der.
stemmer det ja Mamolv
skal prøve å slå kloa i de, for trenger det sårt... får ikke eugodkjent bilen uten nytt speilglass å gidder definitivt ikke å kjøpe nytt Glass til 600kr stk... + det er vell kun elspeiler jeg mangler ang elstyring av ting i bilen etter alt kommer fra sverige
eller da: elektrisk takluke, noe jeg aldri får i og med at jeg mangler det gudsforlatte hølet i taket!!! og CC ogACC... men det er oppskrytthehe
er vel sikkert ikke så standard med oppvarmede speil på 700/900 heller, så er vel verdt pengene de på tradera ja.har troligvis ett sett med gamletypen el.speil for salg, men dem er vel uaktuelle for deg?
nei for all del. spørs på pris og tilstand det, samt om det er med ledningsnett og sånnt...synes dog at nytypen er finest jeg da + det er sabla praktisk å ha eloppvarming når man farter rundt på vinterstid og slipper å skrape det speilet eller vente på at det tiner opp...
er ledningsnett ja, men på begge nettene jeg har, så mangler det troligvis noe plastmutter tror jeg som skal stå rundt bryterne.men bryterne er der da.vurderer og strippe ned 145n eller selge den hel.om det blir valgt og strippe den ned, så har jeg speil for salg iallefall.vet forhåpentligvis mere om dette uti uka her eller til helga.har lyst på skilt på transferen til vinteren så det blir lettere å få fikset på den, og da blir 145n til overs egentlig...
edit: har tenkt å legge opp en pære inni speilhusene så det blir oppvarmet speilglass.hadde slik på en van før, og funket utrolig bra det.
den ideen funker sikkert bra ja, ikke så dum løsning det!
du får si fra om du skal selge over helga, om jeg da ikke har fått kjøpt de fra sweeden nå som står der med ledningsnett og alt så er jeg sikkert interessert i dine![]()
Må ikke kjøre på beach'n me så lav volvo vettu
Hehe, ta deg en tur innom neste gang du er på fosen med sjarken så jeg får titte litt![]()
Femmer skal være rettstillt
hehe skulle tro jeg trengte xc bil vett
skal stikke innom ja :-) må bare finne en god grunn/tid til t ta meg en tur over igjen snart er så forferdelig travelt for tida...![]()