Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  88
Side 5 av 54 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 15 ... SisteSiste
Viser resultater 101 til 125 av 1343

Tråd: Exerqtor's 245 2,8L 16v Turbo Prosjekt: "Oppdatering" 13.01.13!

  1. #101
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Ja å da er det separat demper og fjør bak like forbanna:



    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  2. #102
    Registrerte brukere Mr.X sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Green Side Of Tønsberg
    Innlegg
    38
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    men den står på bunn både forran og bak
    + =

  3. #103
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha så sant så sant. Men hadde vært rått med Öhlins da?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  4. #104
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    verdt penga? tja... har man penger til det så er det jo det
    Men skal du ut å jage hundredeler med den bilen da? :P
    litt dyrere bilstein dempere (tenker ikke på racing etc) koster jo fra 20-40k og videre... er jo ikke dårlig det heller.
    Faktisk er koni bra dempere også når de kommer opp i 10k stk men da må man regne ut hva bilen skal brukes til etc. mer jobb. og mer moro men bilstein racing dempere og fjører beregnet for vekta (koster ikke mange 100lappene pr stk) så får man veldig bra understell av det. litt triksing med caster og camber så tror jeg du hadde blitt fornøyd bare av det
    One Ring to rule them all

  5. #105
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av TeamBørnOut Vis post
    verdt penga? tja... har man penger til det så er det jo det
    Men skal du ut å jage hundredeler med den bilen da? :P
    litt dyrere bilstein dempere (tenker ikke på racing etc) koster jo fra 20-40k og videre... er jo ikke dårlig det heller.
    Faktisk er koni bra dempere også når de kommer opp i 10k stk men da må man regne ut hva bilen skal brukes til etc. mer jobb. og mer moro men bilstein racing dempere og fjører beregnet for vekta (koster ikke mange 100lappene pr stk) så får man veldig bra understell av det. litt triksing med caster og camber så tror jeg du hadde blitt fornøyd bare av det
    Tror TBO har et godt poeng her. Legg penga i noe annet grommt til bilen!

  6. #106
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    Motec sprut? litt over 20k for motec 400. herlig sprut som er VELDIG bra. og jeg tror det henter inn rundetider raskere en hva øhlins gjør (hvis du bruker litt tid på understellet du har og endrer litt oppsett og sånt
    Jeg skorter hvertfall inn litt på motoren og oppsettet mitt nå for å få råd til motec sprut etterhvert. enormt RÅE sprut!!
    One Ring to rule them all

  7. #107
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hjelper lite med masse motor om enn ikke har et understell som følger med iallfall hehe.. Å Nira i3+ som koster i underkant av 14000,- har vist seg å være mer enn bra nok til folk ser mye mer serriøse enn noen på forumet her

    Men få se hva jeg klarer å få til. Forran så skal jeg iallfall kunne få miska til noe som funker. Bak blir det nok bygd om en del.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  8. #108
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    14. des. 2009
    Sted
    oslo
    Innlegg
    7.690
    Antall takk

    Standard

    ja nira er ikke dårlig det heller Men motec har mye fine finesser og ekstrating. ble litt forelsket i diff kontrollen deres. Men nok OT
    One Ring to rule them all

  9. #109
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    finnes ingen billigere måter å få tak i nira i3+ da? vet det ene tuningfirmaet her i byn også leverer dette, men da til en pris av 15000,-

  10. #110
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Billigeste er jo å kjøpe i sverige å slippe unna med kursen også "smugle" det over grensa.
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  11. #111
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Bryter vi retningslinjene her??

    Post Restante i Sverige, gullegodt!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  12. #112
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Hvilke retningslinjer?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  13. #113
    Registrerte brukere Mr.X sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Green Side Of Tønsberg
    Innlegg
    38
    Antall takk

    Standard

    Finnes det retningslinjer?

  14. #114
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Begynner nesten å tvile selv? Det er så hardt press! Gruppepress!!
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  15. #115
    Registrerte brukere Kodja sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Trondheim
    Innlegg
    5.427
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Billigeste er jo å kjøpe i sverige å slippe unna med kursen også "smugle" det over grensa.
    koster det i SEK i sweeden da?
    er jo bare å ta med seg nok passasjerer så man får x antall ganger 3000kr i verdi som alle har lov å ta med seg av ting over grensa det

  16. #116
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Kodja Vis post
    koster det i SEK i sweeden da?
    er jo bare å ta med seg nok passasjerer så man får x antall ganger 3000kr i verdi som alle har lov å ta med seg av ting over grensa det
    Bare husk at hver enkelt gjenstand kvittert for må være verdt under 3000 kr. Du kan ikke ta med to personer å kjøpe en turbo til 5000 kr for eksempel, da må du momse .

    Men 2 stk turboer til en verdi av 3000 kr hver som hver av personene har kjøpt til seg selv er greit .

  17. #117

  18. #118
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Ta en del hver da vettu. En tar kompressordelen, og han andre eksosdelen

  19. #119
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Mysen, Østfold
    Innlegg
    3.137
    Antall takk

    Standard

    Er ikke smugling, "utenlands oppbevaring".
    Legg det du har lyst på bak i bilen og kjør hjem med det...
    Tror ikke öhlins understellet er verdt pengene for normale folk, er det snakk om å kappe hundredeler på en runde så kanskje. Men hvis det er noe tema så foreslår jeg å dumpe fyllebabben på neste fyllekule for å spare vekt.
    17 Ford Mondeo ST Line Ecoboost
    07 Opel Zafira OPC "bussen"
    92 240 "Turbo" venter på bedre tider
    x biler: 95 965, 92 945Turbo, 90 240GL, 15 Focus,
    71 Rekord, 92 Golf, 97 A4 Quattro

  20. #120
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    18. des. 2009
    Sted
    Mosjøen
    Innlegg
    974
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av henrik940 Vis post
    Ta en del hver da vettu. En tar kompressordelen, og han andre eksosdelen
    Haha
    97`945 Bruksbil
    73`142 T5 Søndags cruiser
    91` 745 Vrak
    99`v70 Solgt
    96`850 Vrak[

  21. #121
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha nei trur ikke det er noe vits med AA registret bil. SJELDEN vi blir stoppa
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  22. #122
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Har dere brutt systemet?
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  23. #123
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Haha, for å si det sånn så har vi som bor i Halden veldig lav sansynlighet for å bli stoppa siden vi bor 4min fra svinesund.. Med andre ord. hvorfor gidde å ta med seg for mye alkohol, kjøtt, tobak osv. grensa?

    Forresten, er det noen som kan være intr i å kjøpe coilover settet jeg har på bilen nå?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  24. #124
    Registrerte brukere henrik940 sin avatar
    Medlem siden
    16. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway, Norway
    Innlegg
    4.648
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Haha, for å si det sånn så har vi som bor i Halden veldig lav sansynlighet for å bli stoppa siden vi bor 4min fra svinesund.. Med andre ord. hvorfor gidde å ta med seg for mye alkohol, kjøtt, tobak osv. grensa?

    Forresten, er det noen som kan være intr i å kjøpe coilover settet jeg har på bilen nå?
    Passer det 940?

  25. #125
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Nei desverre.. Passer bare på 200 serie. Uten å modifiseres..
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

Side 5 av 54 FørstFørst ... 3 4 5 6 7 15 ... SisteSiste

Lignende tråder

  1. Mcnugget: Volvo 940 LT prosjekt, vurderer å selge!
    By mcnugget in forum 700 / 900 / x90 -serien
    Svar: 375
    Siste post: 06/12/14, 13:01
  2. Tarell S70 Turbo "hverdagsbil". Ny oppdatering
    By Tarell in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 78
    Siste post: 02/07/13, 18:30
  3. Svar: 42
    Siste post: 23/09/11, 21:48
  4. 850freak: The Lady 850 Prosjekt siste Oppdatering 11.06.2011
    By 850freak in forum 850 / x70 -serien
    Svar: 88
    Siste post: 11/06/11, 19:45

Tagger for denne tråden

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •