Brukere som er tagget i denne tråden

Thanks Thanks:  354
Side 8 av 73 FørstFørst ... 6 7 8 9 10 18 58 ... SisteSiste
Viser resultater 176 til 200 av 1802

Tråd: VolvoR-Sport's 265 Prosjekt - S54B32 - ITS ALIVE!

  1. #176
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    noe framgang på vogna må ha igang å ut å spol
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  2. #177
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Blæ vi har ikke råd til å sette bort ærbe til folk som KM vi se hehe
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  3. #178
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    har ikke skrudd på vogna enda, 242n som blir prioritert nå
    men så fort den er på veien blir det stasj skruing..

  4. #179
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Exerqtor Vis post
    Blæ vi har ikke råd til å sette bort ærbe til folk som KM vi se hehe
    tar sæ råa heh
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  5. #180
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Nei nei nei, halve morra er jo å kunne skryte av at enn har mygla til møka selv hehe
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  6. #181
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    hvis det viser seg å fungere bra, så ja

  7. #182
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Flisespikker?
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  8. #183
    Registrerte brukere Tc-Racing sin avatar
    Medlem siden
    13. des. 2009
    Sted
    Namsos
    Innlegg
    585
    Antall takk

    Standard

    men nårn itj e så flink me hendern sjøl da e det bedre å gjør det sånn
    dyrt å havarer fordi man slurve å da
    http://forum.vccn.no/showthread.php?t=171

    long roof racing.
    2,7liter 16v, gt35 turbo tko600+++

  9. #184
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    sant det ja
    må ta seg god tid med alt hehe

  10. #185
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Det er jo vi flinke på rune
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  11. #186
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    stemmer det Lars ^^
    bedre å bruke tid på det enn å kaste det sammen da
    jeg for min del, har ingen hastverk hehe

  12. #187
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    legger opp et bilde av bærebru bak etter modifisering.. men tror bilen blir laav hehe

  13. #188
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Du skulle ha retta opp demperen litt, litt bedre vinkel enn sånn der.

    Men det blir LAVT ja.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  14. #189
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    skulle vell kanskje ha gjort det, men får prøve å se hvordan den fjærer først..
    tror det ja..

  15. #190
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Må vel kappe bort litt av gjengepartiet, ellers butter det vel i vangen
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  16. #191
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    vi får se, hehe
    mangle bare å montere et lager på diffen, så kan jeg montere hele bakstillinga.
    men blir ikke gjort noe med vogna før 242n er på veien igjen..

  17. #192
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. mars 2010
    Sted
    Midt-Norge , Nord møre.
    Innlegg
    1.006
    Antall takk

    Standard

    Vil det ikke bli bra mye belsatning på demperen når den har såpass vinkel?

  18. #193
    Registrerte brukere VolvoR-Sport sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Trondheim/ Fosen
    Innlegg
    3.161
    Antall takk

    Standard

    blir vell litt mer belastning vil jeg tro, men må jo kappe i stykker bærebrua enda mer da, for å forandre demper vinkelen.. planen er å kjøre med kaplhenke bærebruer, men det blir ikke med det første.. de koster jo litt så

  19. #194
    Registrerte brukere ChrML sin avatar
    Medlem siden
    11. des. 2009
    Sted
    Kongsberg, Norway
    Innlegg
    5.744
    Antall takk

    Standard

    Mange biler som har demperene originalt sånn der. Biler med multilink MK2 har også demperene montert i utovervinkel, men ikke så mye som dette da.

    Må hvertfall passe på at foringene tillater så mye vridning uten at de vris istykker. Superflex med godt smurt opp innerhylse hadde kanskje vært tingen.

  20. #195
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Er begrensa hvor mye enn kan flytte demperen bakover på bærebrua å før den nærmer seg akselen. Så trur nok stående coilvere alla kaplhenke/trianglesunlimited er tingen.

    Du får gjøre som meg å smekke over de coiloversa der på 242'n å kjøre med grom sakene på bane/kosebil/bussen/(yeeah you get it)
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  21. #196
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Kan jo flytte øverste festet til demperen lenger frem også..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  22. #197
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    True, men da er det lettere å kjøpe coilover dempere fra pedersen og bygge om bakkant av brua å lage feste som en skrur der fjørskåla skal være i vangen org
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  23. #198
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Liker ikke den løsningen..
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

  24. #199
    Registrerte brukere Exerqtor sin avatar
    Medlem siden
    15. des. 2009
    Sted
    Halden
    Innlegg
    1.032
    Antall takk

    Standard

    Nå har du noe forklaring forran deg på hvorfor det ikke er bra:P
    2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)

  25. #200
    Registrerte brukere Joakim-G_R sin avatar
    Medlem siden
    12. des. 2009
    Sted
    Løken, Aurskog-Høland
    Innlegg
    6.269
    Antall takk

    Standard

    Sier ikke at det ikke er bra, jeg bare liker ikke løsningen.
    Kraft x arm, og slikt.
    Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.

Side 8 av 73 FørstFørst ... 6 7 8 9 10 18 58 ... SisteSiste

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •