noe framgang på vognamå ha igang å ut å spol
![]()
noe framgang på vognamå ha igang å ut å spol
![]()
Blæ vi har ikke råd til å sette bort ærbe til folk som KM vi sehehe
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
har ikke skrudd på vogna enda, 242n som blir prioritert nå
men så fort den er på veien blir det stasj skruing..
Nei nei nei, halve morra er jo å kunne skryte av at enn har mygla til møka selv hehe![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
hvis det viser seg å fungere bra, så ja![]()
Flisespikker?![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
men nårn itj e så flink me hendern sjøl da e det bedre å gjør det sånn
dyrt å havarer fordi man slurve å da![]()
sant det ja
må ta seg god tid med alt hehe![]()
Det er jo vi flinke på rune![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
stemmer det Lars ^^
bedre å bruke tid på det enn å kaste det sammen da![]()
jeg for min del, har ingen hastverk hehe
legger opp et bilde av bærebru bak etter modifisering.. men tror bilen blir laav hehe
![]()
Du skulle ha retta opp demperen litt, litt bedre vinkel enn sånn der.
Men det blir LAVT ja.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
skulle vell kanskje ha gjort det, men får prøve å se hvordan den fjærer først..
tror det ja..
Må vel kappe bort litt av gjengepartiet, ellers butter det vel i vangen![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
vi får se, hehe
mangle bare å montere et lager på diffen, så kan jeg montere hele bakstillinga.
men blir ikke gjort noe med vogna før 242n er på veien igjen..
Vil det ikke bli bra mye belsatning på demperen når den har såpass vinkel?
blir vell litt mer belastning vil jeg tro, men må jo kappe i stykker bærebrua enda mer da, for å forandre demper vinkelen.. planen er å kjøre med kaplhenke bærebruer, men det blir ikke med det første.. de koster jo litt så![]()
Er begrensa hvor mye enn kan flytte demperen bakover på bærebrua å før den nærmer seg akselen. Så trur nok stående coilvere alla kaplhenke/trianglesunlimited er tingen.
Du får gjøre som meg å smekke over de coiloversa der på 242'n å kjøre med grom sakene på bane/kosebil/bussen/(yeeah you get it)![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Kan jo flytte øverste festet til demperen lenger frem også..
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
True, men da er det lettere å kjøpe coilover dempere fra pedersen og bygge om bakkant av brua å lage feste som en skrur der fjørskåla skal være i vangen org![]()
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Liker ikke den løsningen..![]()
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.
Nå har du noe forklaring forran deg på hvorfor det ikke er bra:P
2010 Audi A8L 3.0TDI ABT - 2000 Audi A8 4.2L (Til salgs) - 1964 Chevrolet Impala SS (Prosjekt) - 1967 Volvo Amazon 2dr (Prosjekt) - 1948 GMC 1/2 ton longbed (Prosjekt) - 1990 Volvo 245 (Prosjekt)
Sier ikke at det ikke er bra, jeg bare liker ikke løsningen.
Kraft x arm, og slikt.
Tørrlagt Volvoholiker, med fare for tilbakefall.