Det er gjort veldig mye godt arbeid her på nesten alle måter.

Jeg er helt imponert.
Det som nok er langt fra like imponerende er kompresjonstrykket ditt. En mistanke er at ved en komptest bør man holde fast i øyebrynene så de ikke forsvinner opp over issen.
Jeg ser at du skriver at det er 1,4 mm løft på innsugsventilen i ØD og dette er
ALT for lite for en trimkam som er oppgitt til 2,6 mm. (overdriver så det huskes av flest mulig over tid.)
Det er også slik at når man kjører med Volvo original eksosmanifold så gir innmontering av stadig værre turbotrimkamasklinger effektøkning opp til ett gitt nivå og så snur det - HARDT. Spesielt hvis man bruker det forferdelige originale Volvo IWG baklokket som garantert klarer å bygger trykkfall mellom turbinhjulet og downpipen.
Volvo satt grensen ved Gr.A T5 Race kammen for B21 motorene og jeg satt grensen ved BSRT5+ kammen for det som er BSRT-oppsettet for B230 motorene.
KLR-3 er værre og krever antageligvis ett langt, godt og divided grenrør med 2 stk. separate wastegates og en vesentlig større turbo for å få fremvist de positive egenskapene sine.