Sitat Opprinnelig postet av gaupe Vis post
Tok i bruk 92 240 som pendlar, som hadde levd eit veldig roleg liv dei siste åra, det var noko som måtte gjerast på den heile tida, men etter 20k og eit år hadde den roa seg ned, då var så dum at eg solgte den, fekk den tilbake, då er det alt som må gjerast igjen, sjølv om den hadde berre gått 14k til. Hadde ein 2004 S80 2,5T
AWD
før det som pendlarbil, trur ikkje eg løyste ein skru på den i løpet av 20k og eit år.
Ja, er klart man kan jo være uheldig med hva som helst. Vurderte bensin motor med tanke på all småkjøringen jeg har, men kom fram til at det bør gå greit allikevel med en euro3 d5 uten for mye dill.

Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
Det forstår eg godt, og eg trur det kan vera fornuftig. Foreløbig har nok S60en vore billigare enn 940en per km totalt sett for meg, men ikkje store forskjelen. Og det er jo verdt å betala litt ekstra for å ha ein bil du veit virkar.
Eg har ein ganske bra 89-modell 245 ståande, men gjenstår litt arbeid før den er klar for veien.
Ja, vi får se hva det blir til. Kan ikke nekte for at awd er godt oppi høgget her jeg bor, men har jo alltid klart meg med bakhjulstrekk fra før. Så ut som prisene på 240 hadde fallt litt siste året, men har vært mye fantasi priser igjen siste tiden på finn. Har ikke noe imot å gi litt for rette bilen, men 70-80+ for en helt std bil med biltema ratt og for store hjul kommer ikke på tale

Sent from my iPhone using Tapatalk