Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
Ja, er latterlig bortskjemt med 240n En oljeskvett og kikke litt over den så er den fornøyd. Har hatt den i 14år nå og kjørt over 200000km med den. Har byttet girkasse og bakaksel, men det er jo sjølforskyldt. Bremseskiver byttet jeg rundt om i 2011 og ca 150000km siden, har gått ett kloss sett i mellomtida. Bytta én foring i forstillinga og satte inn polyforinger på momentstagene siden det var endel burning før i tiden Byttet høyre caliper foran to ganger. Men bærekuler og dynamoer har den vært glad i.
sånn føles det med 940'n iløpet av 3 år/60k km har jeg fylt AC-gass første sommeren jeg hadde den, bytta forstilling etter det bare fordi jeg fikk tak i komplett med poly (den var egentlig bra med unntak av klunk i lenkearmer) og toppakning etter det siden forbruket gikk fra noen DL i måneden til L/pr. dag når jeg begynte å pendle motorvei... men etter alt det har den gått daglig og uten bekymring de siste 2 år 940 med B230 må være verdens seigeste bil <3 <3 <3

Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
Eeh, ble brått litt usikker, men er en i sikringsboksen i døråpningen. Skal sjekke.

Skulle en kjapp tur til gjøvik og hente en delemoped idag, så tok turen opp til Ringstad garasjen og fikk med meg isofix til venstresida bak siden jeg bare fikk tak i høyre i vinter. Ble visst med en elefantjekk også

Sent from my iPhone using Tapatalk
at det var i den boksen var alt jeg trengte den har jeg dessverre sjekket, uten å finne en løsning faens møkk, lei V70 allerede...