Sitat Opprinnelig postet av Øygard Vis post
Kjenner meg litt igjen, har ikkje hatt veldig mykje problem med S60en, men det dukkar alltid opp nåke. Det knirkar og dunkar litt i forstllinga, men det som irriterer meg er når andre ting enn slitedelar, ting som skal kunna vara lika lenge som bilen heilt ut av det blå sluttar å virka, som lysbrytarpanel, vindusbrytarpanel, utetemperatursensoren viser feil og div andre sånne heilt unødvendige ting. Har aldri hatt sånne problem på 940en på mine 10 år og 120000 km eller den 32 år gamle Toyotaen som eg har hatt i 5 år og 80000 km, men har vore fleire sånne feil på S60en på litt over 1 år og 15000 km.
Ja, er latterlig bortskjemt med 240n En oljeskvett og kikke litt over den så er den fornøyd. Har hatt den i 14år nå og kjørt over 200000km med den. Har byttet girkasse og bakaksel, men det er jo sjølforskyldt. Bremseskiver byttet jeg rundt om i 2011 og ca 150000km siden, har gått ett kloss sett i mellomtida. Bytta én foring i forstillinga og satte inn polyforinger på momentstagene siden det var endel burning før i tiden Byttet høyre caliper foran to ganger. Men bærekuler og dynamoer har den vært glad i.

Sitat Opprinnelig postet av vangsfreaken Vis post
Hvilke sikring tar du? Jeg er overbevist om at det er enda en sikring jeg ikke er klar over, fordi jeg får ikke strøm til spilleren...

Sent fra min SM-G996B via Tapatalk
Eeh, ble brått litt usikker, men er en i sikringsboksen i døråpningen. Skal sjekke.

Skulle en kjapp tur til gjøvik og hente en delemoped idag, så tok turen opp til Ringstad garasjen og fikk med meg isofix til venstresida bak siden jeg bare fikk tak i høyre i vinter. Ble visst med en elefantjekk også

Sent from my iPhone using Tapatalk