Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
Kikka litt på pioneer jeg og, enkle og greie ser det ut som

Har fått unna litt som skulle vært tatt for lenge siden ikveld, skulle bare bytte ei bærebruforing foran og justere spissing pga skeivt ratt. Endte men en bråtur på tema etter ei bærekule, lenkearm og en caliper.
Nå er forstillinga justert fra 4,7 i spredning til 0,7 spissing. Også skulle jeg fått tak i to halvslitte dekk. De bak går fint en sesong eller tre til.

Da gjenstår det regreim, termostat og svinghjul. Moro med bil

Sent from my iPhone using Tapatalk
De er veldig brukervennlige og pene, også har jeg inntrykk av at pioneer er blant merkene som får til menyer/innstillinger best forrige eier satt inn en Grundig i min, den ender jeg nok med å slå i hjel...

Har du noe godt triks på bærebru/bærekule eller?! Driver å bytter bærekule på en selv, å jeg kan fint stå på brua uten å bøye den nok til å få inn kula

Sitat Opprinnelig postet av Nilsson Vis post
Så bilde av kameraet nå, diskret og fint!

Ang radio så forblir det nok 2din, men skal ha en annen ramme. Sett noen som sentrerer radioen, det er jo og en finere løsning enn den jeg har idag. Er uansett ikke første prioritet

Sent from my iPhone using Tapatalk
Hmm, jeg har tilgode å se en som sentrerer stereo men om man ikke bruker plassen på siden er det jo klart det peneste... Selv tenker jeg det er en fin plass å henge mobilen.

Sent fra min SM-G996B via Tapatalk