Her var det lenge siden det har vært en oppdatering.
Fordelen med lang tid imellom er at nye planer legges, ulempen er at det blir mer skruing og lengre tid.Jeg har forsket litt mer på bakstilling og juster og prøvd men har liksom aldri fått til vandringa på aksel som jeg ønsker med den type hjuloppsett og dekkbredde. Så nå skal det bli noe annet. Burde egentlig hatt en Mk1 multilink å bygget ut ifra, men igjen er det kun ett fåtall deler jeg får brukt med det oppsettet jeg har tenkt ut samt at det er nesten håpløst å få tak i på sparket.(Rop ut om noen har spindler,hub og drivaksler å selge) Målte og regna ut litt ifra spindler jeg hadde liggende fra en V70 og de bak er ikke så ulike 760 spindler. Samtidig får jeg da muligheten til å kjøre R bremser som blir bolt on. Utfordringen blir da drivaksler. Iallefall er det ting på gang selv om det tar utrolig lang tid. En annen del er karrosseriarbeidet. Har fått fjerna baljen samt kappa ut alt i bakseteryggen. Fikk også påbegynt ny hattehylle i alu. Denne er med å stiver opp restene av ruterammas nedre del som var kun en platetykkelse igjen. Mye tekst og lite actionfoto, men driver da på litt.
Sent fra min SM-G780F via Tapatalk