Dette var jo en god start.

Først og fremst må det sette den forutsetningen at dere klarer å mappe ferdig uten noen problemer med noe av det tekniske.
Jeg TIPPER at KG-2T kammen i praksis gir den teoretiske sugemotoren en effekt på noe rundt 130 hk.
ALLE 8V 2,3L rødmotorer som fungerer som de skal, leverer i nabolaget 190 Nm som maks fra den teoretiske sugemotoren. Sånn er det bare.

På 1,5 BAR ladetrykk tipper jeg derfor at du får ut 325 hk.
Jeg tror at turboen din spooler for sent til at du klarer maks ladetrykk på det turtallet hvor den teoretiske sugemotoren leverer 190 Nm og ergo tipper jeg at maks dreiemoment blir ca. 450 Nm med 1,5 BAR ladetrykk.

Hemmeligheten er å finne hva som er den korrekte ladetrykksgrensen for det aktuelle drivstoffet på dette oppsettet. Klarer du å beholde sugemotorens prestasjoner når du lader 2,0 BAR, så øker potensialet til 3 * 130 hk = 390 hk og 3 * 180 = 540 Nm.

Med 0,5 BAR kan man forvente:
Hk = 130 * 1,5 = 195 hk.
Nm = 180 * 1,5 = 270 Nm.