Sitat Opprinnelig postet av mrstfu Vis post
Glemte helt å ta bilder, men ila kvelden har jeg bytta skiver og klosser foran, da de gamle skivene hadde greit kast. Har også bytta hele reimsida av motor, både regreim og multireim, med vannpumpe, strammere og tilhørende løpehjul, samt spylt ut og bytta kjølevæska. Lappen på dekselet over reimene sa den var bytta sist på 186k, så å ta det nå, på 363k, var innafor intervallen på 180k med litt margin.

Hadde planer om å bytte frihjulet på dynamoen og, som har lagd kvitrelyder i det siste, men tilogmed med spesialverktøyet som kreves var jeg ikke istand til å løsne frihjulet. Må ha dynamoen ut og i benken, tipper jeg, om jeg skal ha sjans på å bytte det, og i kveld strakk ikke tida til, dessverre.

Bytta om på utslagsbegrenserene foran, ds de er blitt greit innslitte på ene sida, så har forhåpentligvis litt mindre subb fremover. Neste runde, når den måtte bli, skal jeg få fresha opp Foliatecen på caliperene fremme, og lagt et lag eller to på de nye caliperene bak.

Frihjulet på dynamoen sitter som F! Vet faktisk ikke om det er mulig å løsne det med dynamoen i motoren

Sent from my iPhone using Tapatalk Pro