Litt vedlikehold i dah. Fikk vaska vinterhjula skikkelig før dr blir lagt bort for sesongen, og overraskende nok er det stedvis 6-7mm gummi igjen, og jevnt over minst 5mm over hele rullebanen. Imponerende for dekk jeg har brukt i tre vintere nå, som allerde hadde gått minst en vinter når jeg kjøpte bilen. Lønner seg tydeligvis å kjøre sidelengs så mye som mulig.
Oppdaga også et par rustbobler her forrige uke. Det har nok begynt livet som en steinsprut i bobla med hull i, og spredd seg under lakken der.
Pelte av kanalskjørtet, fant litt mer kjeks.
Men, heldigvis ikke hull gjennom metallet.
Får helt noia av skader og drit på bakskjermen. Fremskjermen er grei nok, den kan byttes, mens bakskjermen er en del av taket og alt mulig. Koster så himla mye mer, så jeg var gira på å ta dette så fort som mulig. Pensla det med Ferrobet nå, lar det stå over natta, tar en ny nedpussing og et nytt strøk imorra, før det få epoxy, finsparkel, grunning og lakk. Morsomt nok hadde jeg uansett planer om en liten foliebit der, så skulle ikke overflaten bli perfekt går nok det fint. Har litt overflaterust under kanalskjørtet og, tenker å ta av alle kanalene til helga, pusse bort og legge epoxy på alt bak der før det får litt Hammerrite elns, så kan jeg sove litt bedre om natta.