Tror det![]()
Tror det![]()
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Noen som har to 25mm skrudde spacere?
Jeg har brukt mine penger på volvo , fyll og damer , resten har jeg tullet bort..
Alle carbondeler ferdig lakkert. Mellomslipt og 3 lag klarlakk
![]()
Blir kjøring snart da?![]()
Hvor mange år har vi holdt på med prosjekta nå igjen? Jeg feirer 8 års fortsatt pågående prosjekt nå til høsten XD
Tidligere brukernavn: flyfaen
Opptatt med kjipe greier som "Sundown" for P-3 Orion, et dritthus osv...
Pellementmaker hos NK Engineering AS
A-til-B-traktor: 90' 740GL
Njål's 940Dtic --> 960II 3.0 24v Bruksbilprosjekt
Panseret såg sjukt bra ut!Har du dei delene med orginal innerdel og fester til hengsler osv?
Bruksbil: Volvo 945 1995
Prosjektbil: Volvo 242DL 1980
X - bilar: Volvo 240GL 1983, Volvo 740GL 1991, Volvo V70 T5 AWD 1997, Volvo 940LT 1997, Volvo 960 1995, Volvo Amazon 1967 herregårdsvogn
Så jævla bra ut![]()
740 prosjekt: http://forum.vccn.no/showthread.php?t=392
Det kuleste er at jeg ikke klarer å finne igjen riper som tak og panser har fått under opplagring og flytting. Var snakk om et par grove![]()
E
Sent fra min EVA-L09 via Tapatalk
Endelig har vi fått limt taket på bilen. Takskjøter tar også form![]()
![]()
Høg finnish på dette! Gleder med til å sjå korleis sluttresultatet blir!
Når man trodde motorrommet var klar til pussing. Fant 12 hull som måtte tettesNå er det vel bare å pusse i vei!
![]()
Montere regreim i dag
![]()
Deilig! Fin fremdrift nå![]()
1260cc precision dyser i hus. Nærmer seg komplett maskin![]()
Bremsing snart da?![]()
Skjønner, venter spent![]()
Blir saker detteHva blir bruksområdet til bilen når den er klar?