Brukere som er tagget i denne tråden

Viser resultater 1 til 25 av 1606

Tråd: Sugemotortråden!

Threaded View

Forrige innlegg Forrige innlegg   Neste innlegg Neste innlegg
  1. #11
    Registrerte brukere
    Medlem siden
    10. jan. 2011
    Sted
    BERGEN
    Innlegg
    7.638
    Antall takk

    Standard

    Sitat Opprinnelig postet av Thomas242 Vis post
    Hva er egentlig mulig å få ut av en 8v (B230) sugemotor med datasprut som går på vanlig pumpebensin?
    En ting er teoretisk og hva noen har fått ut i en benk ett sted, en gang i tiden, med skyhöyt budsjett.

    En kompis stilte seg dette spm. for noen år siden og ville teste dette selv med det som kan kalles ett realitisk budsjett.
    1. Motorblokk. B230F i god stand. Demontert, honet og montert med nye stempelringer, nye lagre og nye pakninger.
    2. 530 topp hövlet og portet av den lokale "Volvomotortrimmeren" med haugevis at portinger bak seg, isatt större ventiler, oppgraderte ventilfjärer og större ventiltrykkere.
    3. 2 x 45 mm Weber DCOE.
    4. KG8 kam med beskrivelse i nabolaget "beste valget for gatekjöring og rally."
    5. Seriöst grenrör og skikkelig eksosanlegg.
    6. Fordeler modifisert til önsket tenningskurve, MSD6 boks og Blaster SS coil.
    7. B21 svinghjul og forsterket clutch.
    8. Bilen ble kjört til den lokale mapperen og AFR, tenning og kamtiming ble justert til man oppnådde det beste resultatet man klarte.
    Man kan tippe på effekt.

    Dårlig video, men du ser poenget når han kjörer mot howdini sin 940. https://www.youtube.com/watch?v=HtB5...d81Sg&index=17
    Sist endret av Batland; 07/11/17 kl 20:09

Regler for innlegg

  • Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •