Skjønner godt at folk blir irriterte, spesielt de som ikke har noe tidligere forhold til Jahn. Jeg har kun gode ting å si om han, men siden situasjonen har blitt som det har mtp Jahns forhold til SCS er jeg motvillig til å bestille noe derfra. Personlig synes jeg det kan gies litt spillerom siden han har såpass lang historie med god levering og hyggelige priser, og det at han ble sstt i en vanskelig situasjon når SCS trakk seg ut. Jeg synes det er unødvendig med banning, men sålenge det ikke blir mer usivilisert enn dette er det ikke noe problem.
Basert på min og andres erfaring kan jeg nesten garantere at han rydder opp etter seg så fort som mulig, men som Daniel sier - det kan være lurt å bestille med oppkrav en stund fremover. Når vi ser at ting begynner å gå smooth igjen tar nok bestillingene seg opp, og Jahn vet at VCCN er en stor kundegruppe, han kommer sikkert til å ønske å være inne i varmen igjen når han er klar for det.
Bare prøv å hold det sivilisert her, når det er snakk om en navngitt privatperson og ikke et stort upersonlig foretak.