Veldig fornøyd med den nye spilleren. Jeg har også fått basskasse til å fungere meget bra og jeg har god lyd. Frontsett kunne hvert bedre så det er mulig jeg må kjøpe noen nye høyttalere her etterhvert. Det begrenser seg litt siden det kun er 4" høyttalere i disse bilene og jeg ønsker ikke noe ekstra i hatthylle eller små diskanter i dash eller dører. Alt skal se så originalt ut som mulig.
Når det gjelder AUX så fungerer ikke dette like bra som jeg hadde håpet. Bryter fjerner mye støy fra FM nettet, men ikke alt. Spiller jeg høyt så har jeg en hyå pipetone i bakgrunn. Dette løses ved å justere helt opp på telefonen og ikke spille fult så høyt så dette kan jeg egentlig leve med, men det er også en annen "defekt". Det virker som at hver gang noen synger en S så lager dette støy. Mulig jeg har bommet litt på frekvens og at dette kan løse det, men jeg har ikke funnet ut av hvordan jeg justerer dette manuelt. Så fort jeg trykker så scanner den automatisk.
Nå som også kassettadapteret mitt har kommet frem testet jeg dette, men som jeg fryktet spytter den bare ut kassetten igjen fordi det er noe feil med spilleren. dette har selger opplyst om, men jeg ville prøve.
Jeg sitter å leser litt om dette med AUX på denne spilleren og det kan se ut som at det går ann å få til noe her. Kom over denne siden der det finne litt info om "pin-out" fra spilleren og at det finnes AUX muligheter på det øverste kontaktstykket.
Legger ved bildet og tekst fra siden så ikke jeg mister denne infoen.
As you can see, Pin 1 and 2 are the audio signals with ground at Pin 5.
Pin 3 is the switch control. The resistor is not critical, I think 1K Ohm or more.
A switch must be added between that resistor and Pin 6 supplying 12V